Poznávat se při offline zážitkách je lepší než nekonečný chat. Proč? Protože umíš zapojit všechny smysly!

Zjisti více

Vypěň láskou k festivalovým zážitkům s Kofolou!

Festivaly Zjisti více

Vše kolem Kofoly

Kofola slaví 65 let. Jak se psal příběh lásky, nezaměnitelné chuti a úspěšného podnikání?

Kofola slaví 65 let. Jak se psal příběh lásky, nezaměnitelné chuti a úspěšného podnikání?

Chuť, která vás vrátí do dětství, spojuje generace, vyvolává nostalgii a překvapuje jedinečností. Kofola, která sjela poprvé z výrobní linky 27. března 1960, slaví své 65. narozeniny. Historie nezaměnitelného nápoje, který vznikl jako domácí alternativa k západním kolám, je o tradici, inovacích i odhodlání dělat věci jinak. Kdo stojí za jejím příběhem dnes? A jaká bude Kofola budoucnosti?

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.

Kofola kupuje další kávové plantáže.  Rodinnou farmu a kvalitní zrno našla v Panamě

Kofola kupuje další kávové plantáže. Rodinnou farmu a kvalitní zrno našla v Panamě

Společnost Kofola ČeskoSlovensko rozšiřuje své zemědělské aktivity a oznamuje vstup do dalšího kávového regionu světového významu. Po Kolumbii investuje do farmy v panamském Boquete – oblasti, která se proslavila nejkvalitnějšími kávovými odrůdami, včetně ikonické Geishy. Cílem Kofoly je posílit kontrolu nad surovinami a propojit celý hodnotový řetězec – od pěstování až po balení – pod hlavičkou společnosti LEROS.

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Značka Jupík, tradičně spojovaná s dětskými nápoji, rozšiřuje své působení mimo segment pitného režimu. Poté, co uspěla s ovocnou zmrzlinou, se letos pustí do zdravých svačin – ovocných kousků bez přidaného cukru. Letos také prošla redesignem a svojí novou kampaní i dalšími aktivitami podněcuje děti k tvořivosti.

Zobrazit víc