Inkubátor
Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety

Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety

Kofola, jedna z tradičních československých značek s více než šedesátiletou historií, dostává po letech nový impulz. Změnou projde logo i celé portfolio značky včetně etiket, lahví, plechovek či sklenic. Navzdory zdánlivé jednoduchosti stála za proměnou dlouhá cesta, která zahrnovala sedm let hledání, desítky návrhů od renomovaných grafických a kreativních studií a několik spotřebitelských testů, ze kterých vzešel vítězný návrh.

Kofola dokončila nákup většinového podílu v pivovarech Zubr, Holba a Litovel

Kofola dokončila nákup většinového podílu v pivovarech Zubr, Holba a Litovel

Společnost Pivovary CZ Group zůstane samostatně řízeným pilířem rodinné nápojářské skupiny.

Užší a elegantnější – to je nový trend, kterým se vydávají výrobci nápojů v plechovkách

Užší a elegantnější – to je nový trend, kterým se vydávají výrobci nápojů v plechovkách

Mezi obalové trendy v posledních letech patří produkty v obalech, které jsou nejen praktické do ruky, ale také vizuálně atraktivní, aby je zákazníci na pultech obchodů snadno rozeznali od konkurence. S podobným krokem letos přichází tradiční výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko, který se rozhodl převléknout produkty ze svého portfolia do nového kabátu.

Tradiční československá Vinea si k 50. výročí nadělila mladistvý  vzhled

Tradiční československá Vinea si k 50. výročí nadělila mladistvý vzhled

Oblíbený hroznový nápoj Vinea vznikl už roku 1974. A i po padesáti letech patří díky své originální receptuře mezi přední sycené ovocné limonády na trhu. U příležitosti svého výročí se Vinea letos představí v novém minimalistickém designu.

Výsledky Kofoly mírně překonaly očekávání. Skokanem roku se stalo UGO

Výsledky Kofoly mírně překonaly očekávání. Skokanem roku se stalo UGO

Skupina Kofola zveřejnila předběžné výsledky roku 2023 a potvrdila dosažení horní hranice avizovaného cíle EBITDA, resp. 1,25 mld. korun. Tržby Kofole vyrostly o 10 % oproti loňskému roku a dosáhly 8,69 mld. korun.

Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a  snacky

Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a snacky

Kofola ČeskoSlovensko a.s. koupila 49% podíl ve společnosti MIXA VENDING s.r.o., která se zaměřuje na provozování nápojových a jídelních automatů. Dochází tak k zajímavému spojení dvou českých rodinných firem, které na trhu působí přes 30 let.

Známe výherce vánoční Láskyplné soutěže

Známe výherce vánoční Láskyplné soutěže

Láskyplné Vánoce podle nás nejsou jen o dárcích, ale hlavně o společně stráveném čase. Proto jsme před svátky připravili velkou soutěž pro naše zákazníky, ve které se o dárky postaralo prasátko a jim zbyde více času na lásku. Hlavní výhrou byla cesta kolem světa, ve hře byla ale také designová postel, partnerské focení nebo vstupenky na letní festival. Nyní je čas na vyhlášení výsledků.

Kofola se stala majitelem Pragerových sadů Libina, zachránila je před vyklučením

Kofola se stala majitelem Pragerových sadů Libina, zachránila je před vyklučením

V říjnu loňského roku oznámila společnost Kofola ČeskoSlovensko svůj záměr stát se majitelem jabloňových sadů na úpatí Nízkého Jeseníku. Transakce nabyla v těchto dnech platnost a sady v Libině se staly další součástí rodinné nápojářské firmy.

LEROS podpořil Suchej únor. Vznikl originální kalendář s bylinnými čaji a praktickými radami

LEROS podpořil Suchej únor. Vznikl originální kalendář s bylinnými čaji a praktickými radami

Stále více z nás hledá ve svém životě rovnováhu a cesty, jak žít zdravěji. A nepřiměřené pití alkoholu k tomu určitě nepatří. Jedním z projektů, který pomáhá najít cestu ke zdravějšímu životnímu stylu, je i Suchej únor. Letos se koná už po jedenácté a jeho obliba stále roste. A LEROS se rozhodl k této iniciativě připojit, protože bylinkové čaje jsou skvělým parťákem pro každého “sušiče”!

 Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas

Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas

Je předvánoční shon skutečně nezbytný, nebo je mnohem lepší využít sváteční čas pro své nejbližší? I na to se Kofola letos zeptala české populace. A výsledek? Lidem vadí předvánoční stres, z více než 60 % jim brání v tom, aby si užili sváteční chvíle v pohodě. Spousta z nich se obejde bez hmotných dárků, a pokud o ně mají zájem, pak o takové, které představují originálně strávený čas se svými nejbližšími. I pro mladou generaci ale zůstávají Vánoce pevným bodem v životě a za nejlepší způsob, jak se svými blízkými během svátků trávit čas, stále považují sledování pohádek.

Čekání na Vánoce zpříjemní voňavé bylinky i švestkový cider

Čekání na Vánoce zpříjemní voňavé bylinky i švestkový cider

Blíží se Vánoce, pro mnohé nejoblíbenější část roku. Čas rozjímání, rodinných setkávání a nadělování dárků. Nechte se unést do světa vonných adventních kalendářů, kouzelných čajových okamžiků a chutí vánočních sirupů či ciderů, které dokážou oživit ducha Vánoc a zároveň dodat domovu jedinečnou atmosféru. Vstupte do magického světa svátečních chutí a vůní.

Skupina Kofola se podle výsledků třetího čtvrtletí dokázala vyrovnat s poklesem prodaných objemů

Skupina Kofola se podle výsledků třetího čtvrtletí dokázala vyrovnat s poklesem prodaných objemů

Tuzemská nápojářská společnost zveřejnila dosavadní hospodářské výsledky za 9 měsíců tohoto roku. Úspěšně se jí podařilo najít ekonomický balanc mezi poklesem spotřeby, rostoucími náklady a nutnou ziskovostí. K tržbám z klíčové letní sezóny napomohlo dobré počasí, a hlavně pak obliba čepované Kofoly s originální bylinkovou recepturou. Pokračuje i velmi pozitivní trend rozvoje divize UGO, která se zaměřuje na prodej čerstvých šťáv a zdravých pokrmů.

Načíst další