Kofola ve výroční zprávě za loňský rok potvrdila provozní zisk EBITDA překračující jednu miliardu korun. Skupinová EBITDA by měla miliardu korun překročit i letos.

Kofola ve výroční zprávě za loňský rok potvrdila provozní zisk EBITDA překračující jednu miliardu korun. Skupinová EBITDA by měla miliardu korun překročit i letos.

Skupina Kofola dnes vydala výroční zprávu, ve které potvrzuje předběžné výsledky roku 2020 zveřejněné počátkem února. Ty byly nad očekávání: hodnota ukazatele EBITDA za rok 2020 dosáhla 1,03 miliardy korun, přičemž celoroční tržby i přes značná omezení trhu z důvodu koronaviru klesly ve srovnání s předchozím rokem jen o 3,7 %. Na základě dosavadního vývoje roku management Kofoly potvrdil svůj odhad letošního provozního zisku EBITDA v rozmezí 1,03 – 1,15 miliardy korun.

Miláček a brouček nepatří jen do ložnice. Tři čtvrtiny Čechů se přezdívkou rády chlubí na veřejnosti

Miláček a brouček nepatří jen do ložnice. Tři čtvrtiny Čechů se přezdívkou rády chlubí na veřejnosti

Zlato, miláčku, prdelko, … Milé, vtipné či lehce peprné přezdívky si lidé dávají, aby si projevili lásku a náklonnost. Vlastní jazyk a zvyky zamilované spojují a posilují partnerství. Češi si v láskyplných přezdívkách libují, používají je celé tři čtvrtiny lidí. Zároveň si nechtějí lásku komplikovat: asi čtvrtina Čechů „recykluje“ přezdívky z předcházejících vztahů. Ukázal to průzkum Kofoly, který zpracovala společnost STEM/MARK

Jak své drahé polovičce říkáte vy? ♥️🧡🤎 #laskama1000jmen #kofola

Ako voláte svoju polovičku vy? ♥️🧡🤎 #laskama1000mien #kofola

Kofola podpořila putovní výstavu Voda a civilizace

Kofola podpořila putovní výstavu Voda a civilizace

Covidu navzdory vyjíždí úspěšná výstava unikátních fotografií a informací z výzkumů českých vědců na další tour českými městy. V dubnu se zastaví na první štaci ve městě Mělník.

   Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen

Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen

Kofola přichází s novou kampaní, již tradičně prostoupenou láskou. Značka dlouhodobě fandí zamilovaným a v aktuální kampani Láska má 1000 jmen rozvíjí motiv přezdívek, kterými se mezi sebou partneři oslovují. Láskyplná pojmenování mohou být něžná, vtipná a občas i trochu peprná. Vždy ale vyjadřují jedinečné pouto, které spojuje dva milující se lidi a dotváří příběh jejich lásky.

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Společnost Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla připomenout a oživit automobilovou legendu. Slavný sicilský závod Targa Florio se kterým nás spojuje příběh nejslavnější české automobilové závodnice v něm. Připravila řadu prémiových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy ze sicilských citrusů s názvem Targa Florio.

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Společnost Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozšiřování svého produktového portfolia. Na trh aktuálně uvádí novou značku citrusových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy. Novinka s názvem Targa Florio obohatí segment prémiových limonád.

Na Kofolu je @suchejunor krátkej. Kofolu totiž můžeš pít klidně celý rok. 😃 A nudit se při tom rozhodně nebudeš. Zkusíš uhodnout, co pro tebe chystá dál? 😍 #kofola #kdyzjimilujesnenicoresit #suchejunor

Načíst další