Kofola hned po svém vzniku zachutnala lidem natolik, že v Československu došly bylinky na její výrobu. Musely se proto začít dovážet ze zahraničí. 🌿 Tomu říkáme raketový start! 🚀 #kdyzjimilujesnenicoresit

Toto je doc. RNDr. PhMr. Zdeněk Blažek, CSc., který byl v roce 1959 pověřen vytvořit československý kolový nápoj. A že se doktor Blažek vytáhl! Namíchal pro nás bylinkami provoněný sirup KOFO, který je základem Kofoly dodnes. Zkusíte si tipnout, jaké bylinky jsou v něm ukryté? 🌿🌱🍀

Slavíme šedesátiny! 🎉V následujících týdnech se podíváme na nejzajímavější momenty z naší historie a budeme rádi, když u toho budete s námi. Jak dlouho už máte rádi bylinkovou vůni Kofoly? 💛 Je tady třeba někdo, kdo je naším fanouškem od úplného začátku? 👀 #1960  #Kofola #kdyzjimilujesnenicoresit

Minerální voda Kláštorná Kalcia dává lahvím druhý život

Minerální voda Kláštorná Kalcia dává lahvím druhý život

Společnost Kofola snižuje uhlíkovou stopu svého podnikání s cílem dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. Patří mezi klíčové výrobce nápojů ve střední Evropě a adriatickém regionu, proto mimořádnou pozornost věnuje uhlíkové stopě nápojových obalů. Při znovuoživení slovenské minerální vody Kláštorná Kalcia vsadila na lahve z recyklovaného plastu (rPET), které jsou šetrné k životnímu prostředí a přispívají k rozvoji cirkulární ekonomiky.

Naše kroky na ochranu vodních zdrojů

Naše kroky na ochranu vodních zdrojů

Dlouhodobě pečujeme o kvalitu našich vodních zdrojů. V posledních letech jsme se zasadili zvláště o rozkvět Rajecké doliny, odkud pochází naše pramenitá voda Rajec. Plány máme i v dalších regionech.

Kofola zvládla zatím nejtěžší kvartál v historii nad očekávání

Kofola zvládla zatím nejtěžší kvartál v historii nad očekávání

Skupina Kofola obhájila svou silnou pozici v jednom z historicky nejsložitějších kvartálů, hospodaření zvládla na výbornou. Firmě k výsledkům pomohla dlouhodobá strategie postavená na tradičních a lokálních značkách, pružnost v rozhodování při hledání úspor a nadstandardní nasazení zaměstnanců. Kofole se podařilo úspěšně převzít společnosti Ondrášovku a Korunní, díky čemuž došlo k navýšení jejího tržního podílu v českém retailu. Management Kofoly očekává, že celý trh se bude postupně probouzet s tím, že i v případě dalších výkyvů má Skupina dostatečné zdroje na překlenutí těžkých časů.

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

V roce 1974 se spojily nejlepší přírodní a lokální suroviny, aby mohla vzniknout populární Vinea. Letos na podzim přichází s osvěžující kampaní a televizním spotem. V něm Vinea upozorňuje na to, že za její skvělou chutí nestojí jen bohatství hroznového vína, ale i dosud opomíjený černý bez. Vinea je stvořená z hroznů, bezu a špetky fantazie.

Kofola není ideální jen na spláchnutí žízně, ale funguje i jako trénink pro tvé bicepsy! 💪 Schválně, kolika kámošům najednou zvládneš přinést plný krýgl? 👀

Ondrášovka Cup hlásí rekordní účast 887 týmů, nový ročník poprvé začne Superpohárem

Ondrášovka Cup hlásí rekordní účast 887 týmů, nový ročník poprvé začne Superpohárem

Devátá sezóna Ondrášovka Cupu, oficiálního fotbalového poháru mládeže FAČR pro kategorie U8–U13, má svůj výkop již 2. září. V Komárově u Hořovic bude poprvé odehrán Superpohár a dojde i na exhibici s fotbalovými legendami. Tvářemi Ondrášovka Cupu, do nějž se letos přihlásilo rekordních 887 týmů, jsou Dominik Plechatý a Markéta Ringelová, mezi patrony přibyl i král prvoligových střelců David Lafata.

Vyjádření k testu balených vod prezentovanému v pořadu A DOST! a ke kvalitě pramenité a kojenecké vody Rajec

Vyjádření k testu balených vod prezentovanému v pořadu A DOST! a ke kvalitě pramenité a kojenecké vody Rajec

Rádi bychom vás ubezpečili, že pramenitá i kojenecká voda Rajec splňují ta nejpřísnější kritéria na balené pramenité vody a že o jejich zdroje dlouhodobě pečujeme.

UGO OČISTNÝ PŮST: Vezměte zdraví do svých rukou

UGO OČISTNÝ PŮST: Vezměte zdraví do svých rukou

UGO opět startuje racionální program pro regeneraci organismu a podporu samočistící schopnosti těla, UGO Očistný půst. Je ideálním pomocníkem pro všechny, kteří si před podzimní a zimní virovou sezónou chtějí osvojit nebo zlepšit dodržování správné životosprávy. Důraz na prevenci je klíčovým stavebním prvkem pro posílení imunity.

Rajec v nové kampani přináší lidem domů půvab rajecké přírody

Rajec v nové kampani přináší lidem domů půvab rajecké přírody

Agentura Zaraguza navázala na loňskou spolupráci se společností Kofola a připravila pro značku Rajec kampaň „Kouzla pramene“, která přibližuje půvab nedotčené přírody v Rajecké dolině. Kampaň přibližuje dlouhodobé úsilí Kofoly o ochranu regionu a snahu vypěstovat si vlastní bylinky pro celou řadu ochucených vod Rajec.

Vydejte se s melounovým létem až na Havaj

Vydejte se s melounovým létem až na Havaj

UGO vás přenese za hranice všedních dní. A jak jinak než prostřednictvím lahodného jídla. Zveme vás na exotickou dovolenou s Melounovým létem!

Značka UGO otevírá novou Salaterii na pražském Václavském náměstí

Značka UGO otevírá novou Salaterii na pražském Václavském náměstí

Český řetězec se zdravým občerstvením, UGO, otevírá svou nejnovější a největší Salaterii přímo v srdci hlavního města, na Václavském náměstí. V Praze jde již o 34. provozovnu, 79. celkově napříč Českem a Slovenskem. Dvoupatrová vlajková loď o celkové ploše 482 m² zahajuje provoz po více jak ročních přípravách. Provozovna na výjimečném místě je malým dárkem k patnáctiletému výročí existence firmy. Zakladatel Marek Farník z nuly vybudoval značku UGO, která je od roku 2012 součástí skupiny Kofola a stala se synonymem pro zdravý a udržitelný životní styl.

Kofola dokazuje, že pro ni udržitelnost není pouhou frází

Kofola dokazuje, že pro ni udržitelnost není pouhou frází

Usiluje o ochranu vodních zdrojů, přichází s produktovými a obalovými inovacemi a postupně rozšiřuje svou flotilu CNG kamionů.

 Kofola připravila pro české turisty a na podporu gastronomie limitovanou edici Výročních turistických známek

Kofola připravila pro české turisty a na podporu gastronomie limitovanou edici Výročních turistických známek

Populární dřevěný suvenýr, který vznikl ve spolupráci se společností Turistické známky, bude k dostání ve vybraných gastro provozovnách na výletních trasách, a to za symbolických 10 Kč. Kofola tak chce podpořit nejen lokální turismus, ale i stále ochromenou gastronomii.

Načíst další