Poznávat se při offline zážitkách je lepší než nekonečný chat. Proč? Protože umíš zapojit všechny smysly!

Zjisti více

Vypěň láskou k festivalovým zážitkům s Kofolou!

Festivaly Zjisti více

Vše kolem Kofoly

Méně plynu, víc požitku. Závodník F1 Fittipaldi spojil síly se značkou limonád Targa Florio

Méně plynu, víc požitku. Závodník F1 Fittipaldi spojil síly se značkou limonád Targa Florio

Česká značka limonád a toniků ze sicilských ingrediencí Targa Florio se spojuje s legendárním jezdcem Formule 1, Emersonem Fittipaldim. Místo zběsilého závodění v novém spotu ukazuje, že skutečný požitek z jízdy přichází, když zpomalíme a vychutnáme si ji. Kromě toho má kampaň za cíl představit i novou příchuť Targa Florio Limonata Maracuja e Mandarino.

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

První kvartál přinesl ochlazení do nápojového byznysu. Kofola se přesto s výzvami nového roku vyrovnala statečně

V 1. čtvrtletí roku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržeb napříč svými trhy. Ten byl primárně způsobený regulačními zásahy vlád. Přesto nezahálela a uvedla atraktivní novinky a posílila v dynamicky rostoucím segmentu zdravého stravování. Dařilo se i voňavému pilíři skupiny. Výsledná bilance za první tři měsíce roku: tržby přes dvě miliardy, EBITDA 162,7 mil. Kč.

Kofola kupuje další kávové plantáže.  Rodinnou farmu a kvalitní zrno našla v Panamě

Kofola kupuje další kávové plantáže. Rodinnou farmu a kvalitní zrno našla v Panamě

Společnost Kofola ČeskoSlovensko rozšiřuje své zemědělské aktivity a oznamuje vstup do dalšího kávového regionu světového významu. Po Kolumbii investuje do farmy v panamském Boquete – oblasti, která se proslavila nejkvalitnějšími kávovými odrůdami, včetně ikonické Geishy. Cílem Kofoly je posílit kontrolu nad surovinami a propojit celý hodnotový řetězec – od pěstování až po balení – pod hlavičkou společnosti LEROS.

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Značka Jupík, tradičně spojovaná s dětskými nápoji, rozšiřuje své působení mimo segment pitného režimu. Poté, co uspěla s ovocnou zmrzlinou, se letos pustí do zdravých svačin – ovocných kousků bez přidaného cukru. Letos také prošla redesignem a svojí novou kampaní i dalšími aktivitami podněcuje děti k tvořivosti.

Zobrazit víc