Kofola slaví 65 let. Jak se psal příběh lásky, nezaměnitelné chuti a úspěšného podnikání?

Kofola slaví 65 let. Jak se psal příběh lásky, nezaměnitelné chuti a úspěšného podnikání?

Chuť, která vás vrátí do dětství, spojuje generace, vyvolává nostalgii a překvapuje jedinečností. Kofola, která sjela poprvé z výrobní linky 27. března 1960, slaví své 65. narozeniny. Historie nezaměnitelného nápoje, který vznikl jako domácí alternativa k západním kolám, je o tradici, inovacích i odhodlání dělat věci jinak. Kdo stojí za jejím příběhem dnes? A jaká bude Kofola budoucnosti?

Kofola pomáhá gastro podnikům hledat úspory, které pomohou nejen přírodě, ale i ekonomice provozoven

Kofola pomáhá gastro podnikům hledat úspory, které pomohou nejen přírodě, ale i ekonomice provozoven

Udržitelný přístup v gastronomii nemusí být až tak složitý ani časově náročný. Když se vezme za správný konec, může přinést nejen dobrý pocit, ale i zajímavé úspory a nové zákazníky. Aspoň tak to vidí společnost Kofola ČeskoSlovensko, která spustila pro své gastro zákazníky projekt Neleníme, zeleníme.

Kofola i letos na festivalech

Kofola i letos na festivalech

Léto bez festivalů a vychlazené Kofoly? To by nebylo ono! Ani letos nebudeme chybět na těch největších hudebních peckách. Tak kam spolu tento rok vyrazíme?

Máme nabito do sezóny

Máme nabito do sezóny

Minulý rok jsme na vývoji nových produktů pracovali opravdu pilně a s nasazením. Díky tomu si teď můžeme představit hromadu novinek napříč celým portfoliem. Jaké to jsou? Pojďme si je představit!

Třetí ročník projektu Stezky z lásky startuje: Opět pomůžeme české přírodě a budeme budovat vztahy

Třetí ročník projektu Stezky z lásky startuje: Opět pomůžeme české přírodě a budeme budovat vztahy

Celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky, za kterým stojí Klub českých turistů (KČT), společnost Kofola ČeskoSlovensko a dopravce RegioJet, vstupuje do svého třetího ročníku. I letos přispěje k obnově zničených turistických tras a dalších míst v české krajině. Projekt spojuje již třetí rok dobrovolníky ze všech koutů, kteří sdílejí lásku k přírodě a chuť něco změnit.

Vraťte lásku do offline světa a soutěžte o hodnotné ceny

Vraťte lásku do offline světa a soutěžte o hodnotné ceny

Láska má existenční problémy. Víc jak 60 % párů se seznamuje online, ale obrazovka jen těžko nahradí osobní setkání. Kofola proto v rámci své kampaně vybízí všechny, aby vyrazili na Kofolu a zažili lásku naživo. Celou kampaň bude doprovázet spotřebitelská soutěž o hodnotné ceny.

Kofola letos přiveze Náměstí Lásky i na Colours of Ostrava. Festival přinese velká zahraniční i tuzemská jména

Kofola letos přiveze Náměstí Lásky i na Colours of Ostrava. Festival přinese velká zahraniční i tuzemská jména

Program dvaadvacátého ročníku Colours of Ostrava se pomalu ale jistě dostává do své finální podoby. Na pražské tiskové konferenci ohlásili pořadatelé trojici interpretů, kteří vystoupí na hlavních scénách festivalu mezi 16. a 19. červencem. Kofola přiveze do areálu Dolní oblasti Vítkovic Náměstí Lásky.

Čapovaná Kofola patří k našim restauracím stejně jako dobrá hudba

Čapovaná Kofola patří k našim restauracím stejně jako dobrá hudba

Tatry Mountain Resorts jsou jedním z našich nejdůležitějších partnerů. Předsedy představenstva Igora Rattaje jsme se zeptali, co se na českých sjezdovkách nejčastěji pije a jak si u zákazníků stojí náš nedávno představený Semtex AIR.

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

Už je tomu 15 let, co vykvasil první řemeslný cider z dílny F.H. Prager. V roce 2019 značku koupila společnost Kofola ČeskoSlovensko, která ji rozvíjí samostatně v tzv. inkubátoru pod vedením dvou mladých energických majitelů. Ti plánují v roce 2025, kromě změny názvu, představit zcela nové produkty, obsadit zajímavé mimoevropské trhy a téměř zdvojnásobit obrat.

Srdcař Vojta Kolmaš a jeho spojení dvou světů

Srdcař Vojta Kolmaš a jeho spojení dvou světů

Vojta v Kofole působí přes 19 let, nyní na pozici produktového manažera. Je stále plný úsměvů a připraven každému kolem pomoci. V Kofole začínal v salesu, později pronikl do světa marketingu. Dnes brand manažerům pomáhá s klíčovými projekty, které posouvají nejen produkty, ale i celou firmu zas o krok dál. Rozpovídal se o svém posledním projektu, o tom, co dělá ve volném čase, a také o spojení světa Kofoly a UGO. Jak vnímá svou práci a jak se daří jeho manželce Renče, která vede jeden z UGO Freshbarů?

Kofola podepsala smlouvu o koupi 100% podílu v největší vendingové společnosti na Slovensku

Kofola podepsala smlouvu o koupi 100% podílu v největší vendingové společnosti na Slovensku

Rodinná nápojářská společnost se rozhodla provozovat síť nápojových a potravinových automatů. Díky spojení s firmou ASO VENDING manželů Korčekových bude moci obsluhovat na 8 tisíc automatů napříč Slovenskem.

Kofola se stala oficiálním partnerem festivalu Beats for Love. Partnerství propojuje dvě značky, které mají lásku v DNA

Kofola se stala oficiálním partnerem festivalu Beats for Love. Partnerství propojuje dvě značky, které mají lásku v DNA

Letošní ročník Beats for Love, který se odehraje od 2. do 5. července 2025, přepíše historii festivalu a otevře zcela novou dimenzi této ikonické oslavy elektronické hudby. A Kofola bude u toho. Stala se oficiálním partnerem festivalu, na který přinese řadu novinek i Náměstí lásky.

Načíst další