Neřeš a soutěž
s Kofolou!

Každý den můžeš vyhrát lístky na festival nebo skvělý letní #merchcochces

Soutěžit

Vše kolem Kofoly

Cirkulka začíná psát nový příběh

Cirkulka začíná psát nový příběh

Kofola uvádí nealko nápoje ve vratném skle do prvních obchodů.

 F.H. Prager se vrací, nově i s nabídkou prvního nealkoholického cideru v ČR

F.H. Prager se vrací, nově i s nabídkou prvního nealkoholického cideru v ČR

Poté, co značka F.H. Prager přešla do inkubátoru nápojářské společnosti Kofola, dochází k celkovému rebrandingu, přenastavení prodejní a rozvojové strategie. Její tým dnes vedou dva mladí nadšenci Alexandros Samaras a Petr Musila. S nově vyladěnou recepturou, ale také novým designem od ilustrátorského studia Tomski&Polanski teď znovu míří na český trh. Ochutnat od nich můžete tři typy alkoholických ciderů a také úplně první český cider v nealko verzi, který již sbírá úspěchy na mezinárodní ciderové scéně.

První čtvrtletí roku bylo pro Skupinu Kofola ve znamení výrazného meziročního růstu tržeb

První čtvrtletí roku bylo pro Skupinu Kofola ve znamení výrazného meziročního růstu tržeb

Ukončení pandemických opatření a otevření trhu pomohlo Skupině Kofola k výraznému meziročnímu růstu tržeb za období prvního čtvrtletí ve výši 30 % až na úroveň 1,506 miliardy korun. Pozitivní je skutečnost, že se tento trend drží od počátku roku a je stabilní. Tržby dokonce dosahují a ve vybraných segmentech i překračují předcovidové prodeje roku 2019. Výrazný růst nákladů Skupina kompenzovala finanční disciplínou a částečným zdražením, které ji zajistilo pokračování v plnění letošních finančních plánů. Na základě dosavadního vývoje roku management Kofoly potvrdil svůj původní odhad letošního provozního zisku EBITDA v rozmezí 1,080 – 1,200 miliardy korun.

Načíst další