Značky

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

09.05. 2024

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Slogan „Patentováno přírodou“ je se značkou Rajec spjat stejně neodmyslitelně jako reklamy, které jsou charakteristické svou přirozeností, čistotou a klidem. V nové kampani bylo pro Rajec klíčové zachovat si tuto unikátní přírodní tonalitu komunikace. Přitom ale jasně sdělit, že nejde o značku, která nečinně přihlíží, ale naopak aktivně přírodě pomáhá. A k tomu představit novinku – kojeneckou vodu ve vratné lahvi Cirkulka.

„Doposud jsme v kampaních značky Rajec přírodu pozorovali s respektem, z povzdálí a nechali ji „tvořit“. Nyní se komunikace mění s tím, jak se vyvíjí přístup značky ke krajině, kde tato voda pramení. V Rajecké dolině se totiž přírodě aktivně snažíme pomáhat,“ uvádí Tereza Chládková, manažerka značky a dodává, že chovat se k přírodě ohleduplně dnes už nestačí. V Rajecké dolině, která je certifikována jako BIO oblast pro sběr bylin, dlouhodobě realizuje značka udržitelné projekty. „Už před několika roky jsme rozhodli, že o přírodu budeme systematicky pečovat a pomáhat jí, aby na vše nebyla sama. V Rajecké dolině proto spolu s neziskovou organizací Kvapka Rajeckej doliny monitorujeme stav krajiny a pracujeme na opatření na zadržování vody v krajině, v blízkosti našich vrtů ale pečujeme i o včely a ve spolupráci s lokálními zemědělci vysazujeme a ručně sbíráme bylinky.“

Jedním z dalších kroků v rámci udržitelnosti je také představení Rajec kojenecké vody ve vratné litrové lahvi Cirkulka. „Z odborných analýz vyplývá, že vratné obaly jsou jedním z nejlepších řešení ve vztahu k přírodě,“ dodává Chládková. Spolu s dalšími oblíbenými nápoji Kofola a Vinea je Cirkulka alternativou pro všechny, kteří nechtějí kupovat nealko nápoje v jednorázových obalech, hledají udržitelná řešení nebo jim jednoduše nápoje ze skla více chutnají. V Česku si mohou zákazníci nechat dovézt kojeneckou vodu v litrové skleněné lahvi například skrze internetový obchod Rohlík.cz. Dalším udržitelným krokem, ke kterému značka přistoupila v loňském roce, je nahrazení klasického PET materiálu u lahví vody Rajec o objemu 0,33 l  za 100% recyklovaný PET (rPET).

„Rajec patří k značkám, které jsou mi svým nastavením velmi blízké. Drží si svoji tvář, zůstává věrná svým hodnotám, dělá to jinak než ostatní. Kdysi jsem měla možnost pro ni pracovat a moc ráda se k ní teď po letech vracím. Doufám, že i díky našemu konceptu „Příroda je maminka nás všech“ vykročí k dalším úspěchům – po svém, tiše a bez zbytečného okázalého reklamního humbuku,“ dodává k nové spolupráci se značkou Rajec.Tereza Svěráková, Creative lead v agentuře OAK Prague, která je pod kampaní podepsaná.

Kampaň „Příroda je maminka nás všech“ odstartovala začátkem května a potrvá až do konce srpna. Klíčovou složkou kampaně je třicetisekundový spot, který poběží na televizních stanicích v České republice i na Slovensku. Dalším pilířem je komunikace v online prostředí, radiu a také prostřednictvím OOH.

Odkaz na videoklip najdete zde.