Loňská vítězná hrušeň získala ošetření a vlastní příchuť minerální vody

Loňská vítězná hrušeň získala ošetření a vlastní příchuť minerální vody

Vítězství v posledním ročníku ankety Strom roku přineslo loňské vítězce Hrušni hniličce z Příbramska hned dvě ocenění. K Hrušni jsme se vydali společně s arboristy, kteří ji poskytli odbornou ozdravnou péči. Vzdát hold se jí rozhodl i generální partner Ondrášovka speciální edicí minerální vody – Ondrášovkou hruškovou.

LEROS představuje nové čaje pro hlubší sexuální prožitek

LEROS představuje nové čaje pro hlubší sexuální prožitek

První máj je lásky čas. Věděl to Karel Hynek Mácha a ví to i tradiční česká značka LEROS. Nabízí proto novinku, která může vhodně doplnit polibek pod kvetoucí třešní či romantickou večeři při svíčkách. Speciální směsi čajů pod názvem Ženská a Mužská touha totiž přispějí k hlubšímu sexuálnímu prožitku. V originálním balení s názvem Večerní pokušení je i návod na sedm tantrických kroků pro ještě vášnivější noci. Čaje jsou samozřejmě vhodné nejenom pro první máj. Noci plné vzrušení s nimi lze prožít kdykoliv.

Rajec v letošní kampani spojuje uklidňující svět meditace s nedotknutou přírodou

Rajec v letošní kampani spojuje uklidňující svět meditace s nedotknutou přírodou

Značka Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola, se po dvou letech vrací na televizní obrazovky s novou kampaní. V letošní netradiční minisérii spotů představuje hlavní hrdiny produktové řady a propojuje prvky uklidňujícího světa meditace s čistou rajeckou přírodou.

Hit letošního jara se jmenuje kombucha! F.H. Prager představuje nový fermentovaný nápoj

Hit letošního jara se jmenuje kombucha! F.H. Prager představuje nový fermentovaný nápoj

Jaro je časem nových začátků a k těm potřebujete energii. Jenže kde ji po dlouhé zimě vzít? Odpověď nabízí v novém produktu značka F.H. Prager. Že to s fermentovanými drinky umí, už třináct let dokazuje svými řemeslnými cidery. Teď uvádí na trh funkční nápoj Prager’s Kombucha ve dvou variantách. V obou najdete prospěšné probiotické kultury spojené s fermentací a antioxidanty přirozeně obsažené v čajovníku. Poznávacím znamením je etiketa ve stylu japonských dřevorytů, ale hlavně do detailu vyladěná chuť.

Značka Targa Florio přináší novinku, toniky ze sicilských ingrediencí

Značka Targa Florio přináší novinku, toniky ze sicilských ingrediencí

Značka Targa Florio, která získala jméno podle slavných sicilských automobilových závodů, patří v Česku i na Slovensku k oblíbeným limonádám. Dosáhla toho hlavně díky kvalitním surovinám pocházejících ze slunné Sicílie. Letos přichází Targa Florio s novinkou, která potěší zejména milovníky hořkých chutí a kvalitních koktejlů. Začátkem dubna se na trhu objevila nová řada toniků, která překvapí neobvyklými surovinami, stejně jako atraktivním designovým provedením etiket.

Ondrášovka představuje novou limitovanou edici, kterou vzdává hold stromům

Ondrášovka představuje novou limitovanou edici, kterou vzdává hold stromům

S Ondrášovkou pomáháme pečovat o stromy dlouhodobě. Téměř dva tisíce jsme jich vysadili na našem pozemku v blízkosti výrobního závodu v Ondrášově a již třetím rokem jsme partnerem ankety Strom roku. V podpoře jdeme ještě o kousek dál, a proto jsme se letos rozhodli uvést na trh limitovanou “stromovou edici”, která naše spojení ještě umocní.

Odmeňte sa túto jar intenzívnym bylinkovým osviežením

Odmeňte sa túto jar intenzívnym bylinkovým osviežením

Aj vy ste si bylinky doteraz spájali len s horúcim čajom a zimou? Ak áno, neváhajte ich vyskúšať aj v ľadovom čaji. Bylinky majú totiž kúzelnú vlastnosť, že tak ako zahrejú v horúcej podobe, rovnako osviežia aj ľadové. Ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek v spojení s pravým čajom túto jar prináša Rajec Čaj Ľadová bylinka.

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd

Trhu s ochutenými vodami dáva Rajec nový impulz s novinkou, ktorá má ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek a po novom aj čaju. Nesýtený Rajec Čaj Ľadová bylinka ponúkne osvieženie, ktoré je založené na prírodných výťažkoch, je bez konzervantov, a navyše s menším obsahom cukru ako majú bežné čaje.

Kofola a slovenský rapper Separ společně představili nový energetický nápoj bez taurinu

Kofola a slovenský rapper Separ společně představili nový energetický nápoj bez taurinu

Energetický nápoj SEMTEX, který patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, připravuje rozšíření své produktové řady o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji se přímo podílí i slovenský rapper Separ a jeho zastupující agentura Evency. Separ novinku exkluzivně představil svým fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Nový energetický nápoj se objeví ve vybraných prodejnách obchodních řetězců v průběhu dubna.

Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edici s příchutí cukroví

Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edici s příchutí cukroví

Letos uplynulo 20 let od chvíle, kdy rodina Samarasových koupila recepturu na Kofolu. Tím se zahájila nová éra tradičního nápoje, který si dobyl srdce Čechů i Slováků. Od té doby přichází Kofola každoročně s inovativními kampaněmi. K Vánocům už neodmyslitelně patří její ikonické prasátko a věta „Já nemusím, já už ho vidím“. To nebude chybět ani letos a spolu s ním se na trhu objeví limitovaná edice dvou příchutí Kofoly: linecké cukroví a vanilkové rohlíčky.

Cider boduje, jako alternativu k pivu či vínu ho volí téměř 40 % Čechů. Láká je hlavně chuť fermentovaného jablka a nealkoholická varianta

Cider boduje, jako alternativu k pivu či vínu ho volí téměř 40 % Čechů. Láká je hlavně chuť fermentovaného jablka a nealkoholická varianta

Čechům v posledních letech stále více záleží na tom, co jedí a pijí, a především odkud pochází jednotlivé suroviny. Často dávají přednost lokálním řemeslným výrobkům před těmi průmyslově zpracovávanými, a to navzdory jejich vyšší ceně. To platí i u ciderů, což dokazuje také sběr dat uskutečněný prostřednictvím agentury Ipsos*. Chuť fermentovaného jablka boduje zejména u mladé generace.

Další limitovaná edice Vinea Kumšt moštu spojuje kromě slovenského a českého moštu také šťávu z moruše černé

Další limitovaná edice Vinea Kumšt moštu spojuje kromě slovenského a českého moštu také šťávu z moruše černé

Vinea pokračuje v podpoře lokálních vinařů a opět ukazuje, že kvalitní přírodní suroviny jsou pro značku „základ“. Její edice Kumšt moštu přináší další netradiční limitovanou příchuť. Tentokrát spojila hroznový mošt se šťávou z moruše černé, která obsahuje velké množství vitamínů a dalších prospěšných látek. Moruše také novince dodává osvěžující sladkokyselou chuť. V Česku je dostupná od listopadu v online obchodech Albert a Rohlik.cz v třetinkových plechovkách.

Kláštorná Kalcia vstupuje na český trh
Prager
Načíst další