Novinka: pramenitá voda Rajec BIO

Novinka: pramenitá voda Rajec BIO

Vyzkoušejte naši letošní novinku, ochucenou pramenitou vodu Rajec BIO a osvěžte se kouzlem čisté přírody. Obsahuje bylinky, ovocné šťávy a cukr pouze v BIO kvalitě.

Vinea se spojila s vybranými vinaři. Společně připomínají tradici hroznového moštu v Československu

Vinea se spojila s vybranými vinaři. Společně připomínají tradici hroznového moštu v Československu

Vinea ve spolupráci s šesti českými, moravskými a slovenskými vinaři lidem v Čechách a na Slovensku připomene tradici hroznového moštu – prvotřídního lokálního produktu. Jeho pití má spoustu benefitů a vedle vína je dalším ekonomickým pilířem, o který se mohou čeští vinohradníci a vinaři do budoucna opírat. Po letošním podzimním „moštobraní“ vznikne degustační sada Vinea Kumšt Moštu se šesti druhy Viney – každá z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Prémiové sady budou k dispozici v omezeném množství ve vybraných prodejních kanálech a reprezentují kampaň „Kumšt Moštu – příběhy vinic“. Ta podpoří tradici lokálního vinohradnictví a představí, jak vypadá rok vinaře a jeho cesta k hroznovému moštu.

ZROZENÁ POUZE Z RECYKLOVANÉHO PLASTU

ZROZENÁ POUZE Z RECYKLOVANÉHO PLASTU

Hlavním hrdinou nové kampaně Kláštorná Kalcia se stává ikonická láhev s rozetou.

Rajec otevírá své letní Outfitko. Na jednom místě nabízí  česká a slovenská sportoviště v přírodě.

Rajec otevírá své letní Outfitko. Na jednom místě nabízí česká a slovenská sportoviště v přírodě.

Pramenitá voda Rajec se dlouhodobě spojuje s aktivním pohybem. Pro letošní léto vytvořila největší vyhledávač venkovních sportovišť a tras v Československu a pojmenovala ho jednoduše Rajec Outfitko. Otevírá jej ve spolupráci s českým mapovým portálem Mapy.cz. Outfitko obsahuje víc než 4 000 míst, mezi kterými jsou venkovní posilovny, místa pro plavání v přírodě, cvičení jógy, in-line stezky, běžecké trasy, cyklotrasy a další venkovní aktivity. Každý si tak nyní může ve svém okolí vybrat místo pro zajímavou sportovní aktivitu. Vše pod hlavičkou nové kampaně „Žízeň po pohybu“.

Hledáte tipy na zamilovaný výlet? Vyražte po stopách slavných mileneckých dvojic

Hledáte tipy na zamilovaný výlet? Vyražte po stopách slavných mileneckých dvojic

Víte, ve kterém městě se potkal lázeňský Švihák Johann Wolfgang von Goethe se svou poslední múzou Ulrikou? A jakou přezdívkou ji tehdy mohl oslovovat? Jaká něžná slova volila pro Petra Voka z Rožmberka jeho milá? Pro všechny nadšené výletníky a obzvlášť pro sběratele dřevěných Turistických známek je tady letní hra, se kterou se vydají po stopách slavných milenců.

Nejnáročnější řemesla? Největšími dříči jsou kameníci, tesaři a skláři

Nejnáročnější řemesla? Největšími dříči jsou kameníci, tesaři a skláři

Žijeme sice v období moderních technologií, důležitá role řady řemesel však stále zůstává. Mají kořeny v době před několika staletími, dědí se často z generace na generaci a nutnost pořádně zapojit svaly z nich nezmizela ani po stovkách let. A které ze „sedmero tradičních řemesel“ je největší dřina? To zjišťovala Kláštorná Kalcia v již druhém ročníku své studie Dříč roku, kterou realizovala na základě doporučení Národního ústavu lidové kultury a ve spolupráci s experty Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy. Pomyslný titul Dříčů roku 2021 v ní získali kameníci, tesaři a skláři. Právě tito dříči stráví největší část své práce ve středně intenzivním pohybu a vykazují také nadprůměrný počet spálených kalorií i nachozených kroků.

Vyzkoušejte něco nového s lehkými novinkami od Kofoly. Vyrazte  na paddleboard, na koloběžku nebo luštit šifry

Vyzkoušejte něco nového s lehkými novinkami od Kofoly. Vyrazte na paddleboard, na koloběžku nebo luštit šifry

Teplé počasí láká k výletům za zábavou a objevováním, u nichž přijde vhod malé osvěžení. Pusťte se do neznáma a vyzkoušejte neotřelé aktivity a ochutnejte odlehčené novinky od Kofoly. Přinášíme 5 tipů na zábavné činnosti pod širým nebem.

Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní. Rozvine v ní magický příběh síly vápníku.

Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní. Rozvine v ní magický příběh síly vápníku.

Voda pevná jako skála, Kláštorná Kalcia, podle legendy kdysi dávno pomohla uherskému panovníkovi ubránit se Tatarům při boji o hrad Turiec. Díky vápníku se její síla zachovala i nadále. Pokračování mystického příběhu minerální vody Kláštorná Kalcia, která patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, odstartuje v neděli 2. května 2021 premiérou nového televizního spotu s názvem Magická síla vápníku.

Miláček a brouček nepatří jen do ložnice. Tři čtvrtiny Čechů se přezdívkou rády chlubí na veřejnosti

Miláček a brouček nepatří jen do ložnice. Tři čtvrtiny Čechů se přezdívkou rády chlubí na veřejnosti

Zlato, miláčku, prdelko, … Milé, vtipné či lehce peprné přezdívky si lidé dávají, aby si projevili lásku a náklonnost. Vlastní jazyk a zvyky zamilované spojují a posilují partnerství. Češi si v láskyplných přezdívkách libují, používají je celé tři čtvrtiny lidí. Zároveň si nechtějí lásku komplikovat: asi čtvrtina Čechů „recykluje“ přezdívky z předcházejících vztahů. Ukázal to průzkum Kofoly, který zpracovala společnost STEM/MARK

   Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen

Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen

Kofola přichází s novou kampaní, již tradičně prostoupenou láskou. Značka dlouhodobě fandí zamilovaným a v aktuální kampani Láska má 1000 jmen rozvíjí motiv přezdívek, kterými se mezi sebou partneři oslovují. Láskyplná pojmenování mohou být něžná, vtipná a občas i trochu peprná. Vždy ale vyjadřují jedinečné pouto, které spojuje dva milující se lidi a dotváří příběh jejich lásky.

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Společnost Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla připomenout a oživit automobilovou legendu. Slavný sicilský závod Targa Florio se kterým nás spojuje příběh nejslavnější české automobilové závodnice v něm. Připravila řadu prémiových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy ze sicilských citrusů s názvem Targa Florio.

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Společnost Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozšiřování svého produktového portfolia. Na trh aktuálně uvádí novou značku citrusových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy. Novinka s názvem Targa Florio obohatí segment prémiových limonád.

Už to tu opäť vonia bylinkami CZ
Kláštorná Kalcia vstupuje na český trh
Prager
Načíst další