Najdi si práci, která ti zachutná.

X
Dva kilometry oprav a 150 těžkých dřevěných kůlů. Naučná stezka v Drbákově je opět bezpečná.

Dva kilometry oprav a 150 těžkých dřevěných kůlů. Naučná stezka v Drbákově je opět bezpečná.

Tým nadšených brigádníků z iniciativy Stezky z lásky se o víkendu pustil do práce v národní přírodní rezervaci Drbákov, která se nachází na pravém břehu vodní nádrže Slapy. Projekt Stezky z lásky, který založily a dlouhodobě podporují Klub českých turistů a české společnosti Kofola ČeskoSlovensko a RegioJet, tak za tři roky své existence opravil přes 55 kilometrů tras.

Kofola snížila spotřebu plastu o 700 tun ročně díky projektu ekomodulace

Kofola snížila spotřebu plastu o 700 tun ročně díky projektu ekomodulace

Po pěti letech intenzivních testů dokončila Kofola ČeskoSlovensko rozsáhlý projekt úprav svých obalů. Výsledkem je snížení spotřeby plastu o 700 tun ročně, úspora přibližně 17 milionů korun a zároveň jednodušší recyklace vybraných typů lahví.

Kofola v létě pomohla k tisícům nových známostí a na festivalech oddala desítky párů

Kofola v létě pomohla k tisícům nových známostí a na festivalech oddala desítky párů

Seznamku, tajné koncerty a silné emoce přineslo Náměstí Lásky od Kofoly. Spolu se seznamovací aplikací Kofoláska a originálním konceptem festivalových i skutečných svateb Kofola připomněla, že láska chutná nejlépe naživo. K unikátním zážitkům přispěly i známé osobnosti jako Vladimír Polák z ostravského uskupení Tři Tygři, zpěváci Sofian Medjmedj, Sebastian nebo vítězové Love Islandu Kiki a Trabo.

Kofola posiluje: na Slovensku kupuje společnost ASO VENDING

Kofola posiluje: na Slovensku kupuje společnost ASO VENDING

Skupina Kofola, významný výrobce nealkoholických nápojů ve střední Evropě, navazuje na strategické tuzemské i zahraniční akvizice z posledních let, a posiluje svou pozici na vendingovém trhu. Ve čtvrtek 14. srpna dokončila koupi 100% podílu ve společnosti ASO VENDING, největším provozovateli kávových, jídelních a nápojových automatů na Slovensku. Do čela nové skupinové entity se postaví Rastislav Kráľ, dosavadní obchodní ředitel Kofoly ČeskoSlovensko pro Retail. Jeho role v nápojářské Kofole se ujme Daniela Dlouhá.

Tomáš Jendřejek: Jeden z pěti statečných, co propadl kouzlu Kofoly a teď i jablek

Tomáš Jendřejek: Jeden z pěti statečných, co propadl kouzlu Kofoly a teď i jablek

Patří ke Kofole téměř od samého začátku. Do firmy nastoupil v roce 1994, pár měsíců poté, co Kostas Samaras koupil malou sodovkárnu v Krnově. Od té doby se Tomáš Jendřejek postupně vypracoval na pozici obchodního ředitele, ředitele nákupu firmy, podílel se na chodu UGO a tam se zamiloval do jablek. Dnes řídí celou zemědělskou divizi v Kofole a pečuje o Pragerovy sady v Libině.

Kofola kupuje další kávové plantáže.  Rodinnou farmu a kvalitní zrno našla v Panamě

Kofola kupuje další kávové plantáže. Rodinnou farmu a kvalitní zrno našla v Panamě

Společnost Kofola ČeskoSlovensko rozšiřuje své zemědělské aktivity a oznamuje vstup do dalšího kávového regionu světového významu. Po Kolumbii investuje do farmy v panamském Boquete – oblasti, která se proslavila nejkvalitnějšími kávovými odrůdami, včetně ikonické Geishy. Cílem Kofoly je posílit kontrolu nad surovinami a propojit celý hodnotový řetězec – od pěstování až po balení – pod hlavičkou společnosti LEROS.

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Značka Jupík, tradičně spojovaná s dětskými nápoji, rozšiřuje své působení mimo segment pitného režimu. Poté, co uspěla s ovocnou zmrzlinou, se letos pustí do zdravých svačin – ovocných kousků bez přidaného cukru. Letos také prošla redesignem a svojí novou kampaní i dalšími aktivitami podněcuje děti k tvořivosti.

Kofola se pustila do záchrany brownfieldu. Zahájila výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Kofola se pustila do záchrany brownfieldu. Zahájila výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko nový život. Kromě kanceláří zde zbuduje návštěvnickou atrakci v podobě interaktivního muzea tradiční značky Kofola.

Kofola pomáhá gastro podnikům hledat úspory, které pomohou nejen přírodě, ale i ekonomice provozoven

Kofola pomáhá gastro podnikům hledat úspory, které pomohou nejen přírodě, ale i ekonomice provozoven

Udržitelný přístup v gastronomii nemusí být až tak složitý ani časově náročný. Když se vezme za správný konec, může přinést nejen dobrý pocit, ale i zajímavé úspory a nové zákazníky. Aspoň tak to vidí společnost Kofola ČeskoSlovensko, která spustila pro své gastro zákazníky projekt Neleníme, zeleníme.

Máme nabito do sezóny

Máme nabito do sezóny

Minulý rok jsme na vývoji nových produktů pracovali opravdu pilně a s nasazením. Díky tomu si teď můžeme představit hromadu novinek napříč celým portfoliem. Jaké to jsou? Pojďme si je představit!

Třetí ročník projektu Stezky z lásky startuje: Opět pomůžeme české přírodě a budeme budovat vztahy

Třetí ročník projektu Stezky z lásky startuje: Opět pomůžeme české přírodě a budeme budovat vztahy

Celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky, za kterým stojí Klub českých turistů (KČT), společnost Kofola ČeskoSlovensko a dopravce RegioJet, vstupuje do svého třetího ročníku. I letos přispěje k obnově zničených turistických tras a dalších míst v české krajině. Projekt spojuje již třetí rok dobrovolníky ze všech koutů, kteří sdílejí lásku k přírodě a chuť něco změnit.

Kofola letos přiveze Náměstí Lásky i na Colours of Ostrava. Festival přinese velká zahraniční i tuzemská jména

Kofola letos přiveze Náměstí Lásky i na Colours of Ostrava. Festival přinese velká zahraniční i tuzemská jména

Program dvaadvacátého ročníku Colours of Ostrava se pomalu ale jistě dostává do své finální podoby. Na pražské tiskové konferenci ohlásili pořadatelé trojici interpretů, kteří vystoupí na hlavních scénách festivalu mezi 16. a 19. červencem. Kofola přiveze do areálu Dolní oblasti Vítkovic Náměstí Lásky.

Zobrazit další