Kofola zažila rekordní léto. Přes enormní nárůst vstupních nákladů míří ke splnění ročních cílů

Kofola zažila rekordní léto. Přes enormní nárůst vstupních nákladů míří ke splnění ročních cílů

Skupina Kofola opakovaně potvrzuje, že i ve složitých obdobích dokáže uřídit krizi a udržet finanční disciplínu. Přestože měla historicky nejsilnější tržby v hlavní sezóně, musela se vyrovnávat s enormním nárůstem cen surovin, materiálů a energií. Zareagovala ale velmi pružně a zavedla úsporná opatření, která přispěla k tomu, že i nyní slibuje splnit vytyčený cíl EBITDA. Nejsložitější situace vládne v letošním roce v Česku a na Slovensku, ke zvládnutí náročného období napomáhají adriatický region a skupinové dceřinky LEROS a UGO.

Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edici s příchutí cukroví

Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edici s příchutí cukroví

Letos uplynulo 20 let od chvíle, kdy rodina Samarasových koupila recepturu na Kofolu. Tím se zahájila nová éra tradičního nápoje, který si dobyl srdce Čechů i Slováků. Od té doby přichází Kofola každoročně s inovativními kampaněmi. K Vánocům už neodmyslitelně patří její ikonické prasátko a věta „Já nemusím, já už ho vidím“. To nebude chybět ani letos a spolu s ním se na trhu objeví limitovaná edice dvou příchutí Kofoly: linecké cukroví a vanilkové rohlíčky.

Cider boduje, jako alternativu k pivu či vínu ho volí téměř 40 % Čechů. Láká je hlavně chuť fermentovaného jablka a nealkoholická varianta

Cider boduje, jako alternativu k pivu či vínu ho volí téměř 40 % Čechů. Láká je hlavně chuť fermentovaného jablka a nealkoholická varianta

Čechům v posledních letech stále více záleží na tom, co jedí a pijí, a především odkud pochází jednotlivé suroviny. Často dávají přednost lokálním řemeslným výrobkům před těmi průmyslově zpracovávanými, a to navzdory jejich vyšší ceně. To platí i u ciderů, což dokazuje také sběr dat uskutečněný prostřednictvím agentury Ipsos*. Chuť fermentovaného jablka boduje zejména u mladé generace.

Další limitovaná edice Vinea Kumšt moštu spojuje kromě slovenského a českého moštu také šťávu z moruše černé

Další limitovaná edice Vinea Kumšt moštu spojuje kromě slovenského a českého moštu také šťávu z moruše černé

Vinea pokračuje v podpoře lokálních vinařů a opět ukazuje, že kvalitní přírodní suroviny jsou pro značku „základ“. Její edice Kumšt moštu přináší další netradiční limitovanou příchuť. Tentokrát spojila hroznový mošt se šťávou z moruše černé, která obsahuje velké množství vitamínů a dalších prospěšných látek. Moruše také novince dodává osvěžující sladkokyselou chuť. V Česku je dostupná od listopadu v online obchodech Albert a Rohlik.cz v třetinkových plechovkách.

Kľúčové pre udržanie vody v krajine je vrátiť ju do pôdy

Kľúčové pre udržanie vody v krajine je vrátiť ju do pôdy

Tohtoročné hydrologické sucho na Slovensku ukázalo, ako intenzívne a komplexne je potrebné riešiť ochranu vodných zdrojov. Od samotných prameňov, cez poľnohospodársku pôdu, hospodárske lesy až po zastavané územia. Nezisková organizácia Kvapka Rajeckej doliny, ktorej založenie iniciovala spoločnosť Kofola, sa snaží prepájať odborníkov, úradníkov, štátne a neziskové organizácie, ale aj lokálnych podnikateľov a jednotlivcov. Spoločnými silami chce v Rajeckej doline realizovať sériu vodozádržných opatrení, ktoré prispejú k prirodzenému kolobehu vody v krajine, zmiernia suchá a pomôžu aj k ochladeniu krajiny.

Od koupě receptury na Kofolu letos uběhlo 20 let. Na nohy ji postavila rodina Samarasů

Od koupě receptury na Kofolu letos uběhlo 20 let. Na nohy ji postavila rodina Samarasů

Letos uplynulo 20 let od chvíle, kdy rodina Samarasových získala recepturu na Kofolu. Jejich tehdejší společnost Santa Nápoje tak v roce 2002 stála u znovuzrození jedné z nejoblíbenějších českých značek. Od té doby přichází Kofola každoročně s inovativními kampaněmi. K Vánocům už neodmyslitelně patří její ikonické prasátko a hláška „Já nemusím, já už ho vidím“. Té se dočkáme i letos a spolu s prasátkem se v trhu objeví limitovaná edice Kofoly s příchutí lineckého cukroví a vanilkových rohlíčků.

Iniciovali jsme systematické řešení krajiny v rodném Krnově

Iniciovali jsme systematické řešení krajiny v rodném Krnově

Zastupitelstvo města Krnov schválilo zahájení prací na monitoringu lesů, zemědělských ploch i zastavěných částí města, jejichž cílem je připravit krajinný plán adaptace celého území na klimatickou změnu. Navazuje tak na dlouhodobou snahu města i městského úřadu řešit co nejvíce systematicky zdraví půdy a vody v celé oblasti.

Voda v Rajčance opět teče

Voda v Rajčance opět teče

Víkendové vydatné deště na Slovensku přispěly k tomu, že se koryto řeky opět naplnilo vodou.

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

Je jí 23 let a „zuby zahnutý nahoru“ jakoby předznamenaly její osud. Sandra Flemrová, holčička z legendární vánoční reklamy a dnes sestřička v zubní ambulanci, se téměř po 20 letech znovu objeví v kampani Kofoly. Ve spotu plném „negativ“ upozorňuje na pozitivní přínos nové obalové cesty – systému vratných skleněných lahví, které Kofola uvedla na trh pod názvem Cirkulka.

Výzva Ondrášovky: Dej originální lavičce druhý život!

Výzva Ondrášovky: Dej originální lavičce druhý život!

Kde by se podle Tebe vyjímala? Pošli nám svůj tip!

Cirkulka začíná psát nový příběh

Cirkulka začíná psát nový příběh

Kofola uvádí nealko nápoje ve vratném skle do prvních obchodů.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Dva roky poté, co Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, přichází tato tradiční značka se změnami a ambicí pro další růst. Od března nabízí zákazníkům své vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Vše se točí kolem krásného prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Kofola tak dává nový impuls jedné z nejstarších minerálních vod v naší zemi. První písemné zmínky o pramenu pochází už z roku 1260. To se odrazilo i do sloganu nového televizního spotu „Již od 13. století pomáháme držet rodinu v běhu.“

Načíst další