Jitka Kytka

Jitka Kytka

PRACUJE V SALESU, MÁLOKDO ALE VÍ, ŽE MÁ DOKTORÁT ZESPECIÁLNÍ PRODUKCE ROSTLIN. KVĚTINY JSOU JEJÍ VÁŠEŇ.

Držíme se dlouhodobé strategie nakupovat kvalitu za co nejlepších podmínek

Držíme se dlouhodobé strategie nakupovat kvalitu za co nejlepších podmínek

Před sebou máme opět rok plný výzev. Čeká nás několik produktových změn, novinek v portfoliu, ale i začleňování či distribuce produktů z našich posledních akvizic.

Budoucnost začíná v našich hlavách

Budoucnost začíná v našich hlavách

Když se potkáváte v práci na chodbě, máte pocit, že toho „nejvyššího z kolegů“ dobře znáte. Pak sem tam objevíte rozhovor v rubrice byznys, ve které odpovídá na ekonomické otázky, a potvrdíte si přesvědčení, že už vás na něm nic nepřekvapí. Omyl.

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Se značkou Leros právě stavíme od základů celý dům, říká Karel Hrbek, marketingový ředitel divize Voňavé společnosti Kofola ČS.

11 nových meziskladů je nově pod naší správou

Věřili byste, že za jeden jediný den uskutečníme jen v rámci ČeskoSlovenska zhruba 130 přeprav? Naše nápoje jsou žádané a my je musíme za všech okolností, v perfektní kvalitě a s odpovídajícím servisem vždy dopravit přesně tam, kam je aktuálně potřeba. Využíváme k tomu přímou dopravu ze skladů, nebo tzv. sekundární distribuci přes mezisklady (cross docky). A právě ty se staly pro naši logistiku hlavním oříškem letošního roku.

Katarína Pereszlényiová: Harmanček pre nový Rajec sme sa rozhodli vypestovať sami

Katarína Pereszlényiová: Harmanček pre nový Rajec sme sa rozhodli vypestovať sami

Jediným skutočným rizikom v Projekte Kamilka bola úroda. „Prírodu váš timing totiž vôbec nezaujíma,“ hovorí senior brand managerka z Kofoly.

Business Intelligence aneb svěřte práci robotům

Pojem Business Intelligence zní náramně složitě, ale ve skutečnosti se dá vysvětlit poměrně snadno. Jsou to nástroje, které přetváří složité soubory dat na přehledné informace. Takové, které pak můžeme použít jako podklady pro obchodní rozhodnutí, nastavení obchodních strategií, ale i pro zjednodušení každodenní práce. Business Intelligence, zkráceně BI, má v Kofole na starosti nové specializované oddělení jako součást ICT, které od 1. července vede Radek Hájek.

Srdcaři jsou z Krnova

„Budu tam!“ stálo v SMS od Jany i Petra. Odpověděli do písmenka stejně, jako by mluvili řečí stejného kmene. Potvrzovali mi tím termín rozhovoru, ve kterém jsme měli společně zavzpomínat na počátky naší fi rmy. Firmy, která letos slaví 25 let od prvního vyrobeného nápoje. A že mají společný jazyk, potvrdili i později, když mi nezávisle na sobě vysvětlovali, že práce je pro ně odreagováním od všedních starostí. Hrdost na to, že jdou s Kofolou ruku v ruce už čtvrtstoletí, byla patrná z každé jejich věty. Ostatně posuďte sami...

Projekt zvaný Kláštorná Kalcia

Projekt zvaný Kláštorná Kalcia

Devět měsíců... Stejně tak jako v životě novorozeněte, byla tato "prenatální" etapa zcela zásadní i pro Kláštornou Kalcia. Co vše se muselo odehrát předtím, než se výrobní linka zase rozjela na plné obrátky?

Výzvy vývojové laboratoře

Výzvy vývojové laboratoře

Absolvuje někdy i pět různých ochutnávek denně, jen loni její tým umíchal skoro dva a půl tisíce vzorků. Zažívá dobrodružství mixování chutí a hledání cest pro vývoj nových produktů, který zabere měsíce i roky. A když přijde domů, často slýchává: Mami, a nezapomeň namíchat tu Kofolu limetovou! To je každodenní realita Martiny Rettové, která má v ČeskoSlovensku na starosti vývojovou laboratoř a s ní související výzvy.

Šťastie praje pripraveným

Šťastie praje pripraveným

Žije s vetrom o preteky. A to doslova, pretože jeho najväčšou vášnou a celoživotným snom, ktorý si plní, je lietanie. Zoznámte sa s PETROM STUDENÝM, WCM Leaderom z Rajeckej Lesnej.

Myslivec z Krnova

Myslivec z Krnova

V Kofole pracuje už třináctým rokem, momentálně v Krnově na pozici WCM leadera. Jak sám s oblibou říká, žije tři životy, které se různě prolínají – život otce rodiny, život manažera v Kofole a život myslivce. Nikoho tak nejspíš nepřekvapí, že z našich reklam má nejradši tu s prasátkem.

Načíst další