Najdi si práci, která ti zachutná.

X
Brigádníci projektu Stezky z lásky zpřístupnili neprůchozí turistickou trasu ve Slepičích horách

Brigádníci projektu Stezky z lásky zpřístupnili neprůchozí turistickou trasu ve Slepičích horách

Oblast Slepičích hor v jižních Čechách se stala cílem poslední letošní dobrovolnické brigády projektu Stezky z lásky. Během uplynulého víkendu zde dobrovolníci zpřístupnili zcela zarostlou kilometrovou úvozovou cestu v oblíbeném turistickém regionu Kaplicka. Projekt Stezky z lásky, za nímž stojí Klub českých turistů, Kofola ČeskoSlovensko a.s. a RegioJet, se již zasloužil o opravu téměř 60 km turistických tras napříč Českem.

Dobrovolníci projektu Stezky z lásky mají za sebou další výzvu. Tentokrát zkrášlovali náročný terén Sněžky

Dobrovolníci projektu Stezky z lásky mají za sebou další výzvu. Tentokrát zkrášlovali náročný terén Sněžky

Tým dobrovolníků projektu Stezky z lásky odklidil v říjnu část Krkonošské turistické trasy od Svorové hory směrem na Sněžku. Skupině 30 brigádníků se během soboty podařilo odklidit od kleče 350metrů trasy. Projekt Stezky z lásky, který vznikl ze společné iniciativy Klubu českých turistů (KČT), Kofoly a RegioJetu, za tři roky svého fungování pomohl opravit už více než 58 kilometrů turistických tras.

Kofola hlásí úspěšnou sezónu v zachráněných sadech. Rozšiřuje výsadby i plochu, na které hospodaří.

Kofola hlásí úspěšnou sezónu v zachráněných sadech. Rozšiřuje výsadby i plochu, na které hospodaří.

Ročně spotřebuje česká nápojářská rodina Kofola ČeskoSlovensko vyšší stovky tun jablek pro výrobu svých nápojů. Uzavřít si další významnou surovinu od semínka po produkt se rozhodla v Pragerových sadech v Libině, které zachránila před vyklučením. Kromě jablek si pěstuje hrušky, višně, a na stále větší ploše i bylinky.

Každá kapka se počítá: Kvapka Rajeckej doliny chrání vodu pro budoucnost

Každá kapka se počítá: Kvapka Rajeckej doliny chrání vodu pro budoucnost

V srdci Rajecké doliny vyrábíme Kofolu a stáčíme pramenitou vodu Rajec. Příroda doliny je jedinečná a my děláme vše pro to, aby taková zůstala i pro další generace.

Dva kilometry oprav a 150 těžkých dřevěných kůlů. Naučná stezka v Drbákově je opět bezpečná.

Dva kilometry oprav a 150 těžkých dřevěných kůlů. Naučná stezka v Drbákově je opět bezpečná.

Tým nadšených brigádníků z iniciativy Stezky z lásky se o víkendu pustil do práce v národní přírodní rezervaci Drbákov, která se nachází na pravém břehu vodní nádrže Slapy. Projekt Stezky z lásky, který založily a dlouhodobě podporují Klub českých turistů a české společnosti Kofola ČeskoSlovensko a RegioJet, tak za tři roky své existence opravil přes 55 kilometrů tras.

Kofola snížila spotřebu plastu o 700 tun ročně díky projektu ekomodulace

Kofola snížila spotřebu plastu o 700 tun ročně díky projektu ekomodulace

Po pěti letech intenzivních testů dokončila Kofola ČeskoSlovensko rozsáhlý projekt úprav svých obalů. Výsledkem je snížení spotřeby plastu o 700 tun ročně, úspora přibližně 17 milionů korun a zároveň jednodušší recyklace vybraných typů lahví.

Kofola v létě pomohla k tisícům nových známostí a na festivalech oddala desítky párů

Kofola v létě pomohla k tisícům nových známostí a na festivalech oddala desítky párů

Seznamku, tajné koncerty a silné emoce přineslo Náměstí Lásky od Kofoly. Spolu se seznamovací aplikací Kofoláska a originálním konceptem festivalových i skutečných svateb Kofola připomněla, že láska chutná nejlépe naživo. K unikátním zážitkům přispěly i známé osobnosti jako Vladimír Polák z ostravského uskupení Tři Tygři, zpěváci Sofian Medjmedj, Sebastian nebo vítězové Love Islandu Kiki a Trabo.

Kofola posiluje: na Slovensku kupuje společnost ASO VENDING

Kofola posiluje: na Slovensku kupuje společnost ASO VENDING

Skupina Kofola, významný výrobce nealkoholických nápojů ve střední Evropě, navazuje na strategické tuzemské i zahraniční akvizice z posledních let, a posiluje svou pozici na vendingovém trhu. Ve čtvrtek 14. srpna dokončila koupi 100% podílu ve společnosti ASO VENDING, největším provozovateli kávových, jídelních a nápojových automatů na Slovensku. Do čela nové skupinové entity se postaví Rastislav Kráľ, dosavadní obchodní ředitel Kofoly ČeskoSlovensko pro Retail. Jeho role v nápojářské Kofole se ujme Daniela Dlouhá.

Tomáš Jendřejek: Jeden z pěti statečných, co propadl kouzlu Kofoly a teď i jablek

Tomáš Jendřejek: Jeden z pěti statečných, co propadl kouzlu Kofoly a teď i jablek

Patří ke Kofole téměř od samého začátku. Do firmy nastoupil v roce 1994, pár měsíců poté, co Kostas Samaras koupil malou sodovkárnu v Krnově. Od té doby se Tomáš Jendřejek postupně vypracoval na pozici obchodního ředitele, ředitele nákupu firmy, podílel se na chodu UGO a tam se zamiloval do jablek. Dnes řídí celou zemědělskou divizi v Kofole a pečuje o Pragerovy sady v Libině.

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.

Kofola kupuje další kávové plantáže.  Rodinnou farmu a kvalitní zrno našla v Panamě

Kofola kupuje další kávové plantáže. Rodinnou farmu a kvalitní zrno našla v Panamě

Společnost Kofola ČeskoSlovensko rozšiřuje své zemědělské aktivity a oznamuje vstup do dalšího kávového regionu světového významu. Po Kolumbii investuje do farmy v panamském Boquete – oblasti, která se proslavila nejkvalitnějšími kávovými odrůdami, včetně ikonické Geishy. Cílem Kofoly je posílit kontrolu nad surovinami a propojit celý hodnotový řetězec – od pěstování až po balení – pod hlavičkou společnosti LEROS.

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Značka Jupík, tradičně spojovaná s dětskými nápoji, rozšiřuje své působení mimo segment pitného režimu. Poté, co uspěla s ovocnou zmrzlinou, se letos pustí do zdravých svačin – ovocných kousků bez přidaného cukru. Letos také prošla redesignem a svojí novou kampaní i dalšími aktivitami podněcuje děti k tvořivosti.

Zobrazit další