Velká láska rohy přenáší!

Velká láska rohy přenáší!

Nový láskyplný spot spojil zas po letech Kofolu a režiséra Jakuba Koháka.

Na sdíleném kole až ke Kofole

Na sdíleném kole až ke Kofole

Díky posledním inovačním dnům vznikla u našeho ostravského sídla nová stanice na bike sharing. Navrhla ji Monika Štolbová a zařadila se tak mezi kofolácké inovátorky, jejichž nápad se podařilo zrealizovat doslova v rekordním čase.

Jitka Kytka

PRACUJE V SALESU, MÁLOKDO ALE VÍ, ŽE MÁ DOKTORÁT ZESPECIÁLNÍ PRODUKCE ROSTLIN. KVĚTINY JSOU JEJÍ VÁŠEŇ.

Držíme se dlouhodobé strategie nakupovat kvalitu za co nejlepších podmínek

Před sebou máme opět rok plný výzev. Čeká nás několik produktových změn, novinek v portfoliu, ale i začleňování či distribuce produktů z našich posledních akvizic.

Budoucnost začíná v našich hlavách

Když se potkáváte v práci na chodbě, máte pocit, že toho „nejvyššího z kolegů“ dobře znáte. Pak sem tam objevíte rozhovor v rubrice byznys, ve které odpovídá na ekonomické otázky, a potvrdíte si přesvědčení, že už vás na něm nic nepřekvapí. Omyl.

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Se značkou Leros právě stavíme od základů celý dům, říká Karel Hrbek, marketingový ředitel divize Voňavé společnosti Kofola ČS.

UGO nově vydává magazín Pod slupkou

UGO nově vydává magazín Pod slupkou

Síť Freshbarů a Salaterií UGO uvádí nový zákaznický časopis s názvem Pod slupkou. Zákazníci získají „čerstvé listy“ zdarma v kterékoliv UGO provozovně v Čechách a na Slovensku. Informačně šťavnaté první číslo vychází i ve slovenské verzi Pod šupkou. Celkový náklad je 24 000 kusů.

Společnost Kofola připravuje výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Společnost Kofola připravuje výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Součástí projektu bude interaktivní návštěvnická stezka, která představí historii značky i stejnojmenné společnosti.

11 nových meziskladů je nově pod naší správou

Věřili byste, že za jeden jediný den uskutečníme jen v rámci ČeskoSlovenska zhruba 130 přeprav? Naše nápoje jsou žádané a my je musíme za všech okolností, v perfektní kvalitě a s odpovídajícím servisem vždy dopravit přesně tam, kam je aktuálně potřeba. Využíváme k tomu přímou dopravu ze skladů, nebo tzv. sekundární distribuci přes mezisklady (cross docky). A právě ty se staly pro naši logistiku hlavním oříškem letošního roku.

Rodinné klany Kofoláků

Jsou to manželé, sourozenci nebo tátové a mámy se svými „dětmi“ – a všichni pracují v Kofole, někteří z nich už třeba i dvacet let! Tuhle tradici rodinných klanů, kterou vlastně už kdysi dávno založili otec a syn Samarasovi, máme moc rádi. Do firmy vnáší přirozený klid a přátelskou náladu, kde se lidé znají a vědí, že se jeden na druhého mohou vždy a za všech okolností spolehnout. Tak jako Pánkovi, Duškovi, Fialovi a mnozí další.

Karel Hrbek přechází za novými výzvami do světa čaje a kávy, novým marketingovým ředitelem Kofoly ČeskoSlovensko  se stává Pavol Chalupka

Karel Hrbek přechází za novými výzvami do světa čaje a kávy, novým marketingovým ředitelem Kofoly ČeskoSlovensko se stává Pavol Chalupka

Skupina Kofola v létě rozšířila své portfolio akvizicí společnosti Espresso, kterou spojila se společností LEROS a vytvořila tak nový, bylinkami, čajem a kávou provoněný pilíř svého podnikání. Ten chce Skupina intenzivně rozvíjet, a proto v něm posiluje týmy. Do čela marketingu společnosti LEROS proto nastoupil 1. listopadu dosavadní šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek. Jeho žezlo v Kofole na českém a slovenském trhu přebírá Pavol Chalupka.

Katarína Pereszlényiová: Harmanček pre nový Rajec sme sa rozhodli vypestovať sami

Katarína Pereszlényiová: Harmanček pre nový Rajec sme sa rozhodli vypestovať sami

Jediným skutočným rizikom v Projekte Kamilka bola úroda. „Prírodu váš timing totiž vôbec nezaujíma,“ hovorí senior brand managerka z Kofoly.

Načíst další