Značky

Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku

22.06. 2023

Rodinný pivovar Bernard se přidává k originálnímu nápadu Kofoly podpořit lásku ve společnosti a rovněž poskytuje svým zaměstnancům jeden volný pátek na lásku. Na podporu myšlenky Láskyplného pátečku vznikl společný televizní spot obou tradičních českých firem, který se natáčel v pivovarské Pivnici Na Štokách a zahrálo si v něm několik zaměstnanců pivovaru.

Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku

Kofola i Bernard vynikají originálními marketingovými kampaněmi. Letos poprvé se tyto tradiční české firmy v komunikaci spojují. „Jsme rádi, že díky této kampani mohlo dojít je spojení ikonické značky Kofola a Rodinného pivovaru Bernard. Obě naše firmy mají svébytnou a originální komunikaci, ale ve chvíli, kdy jde o hlubší myšlenku jako je podpora lásky ve společnosti, jsme se rozhodli mluvit stejnou řečí,“ vysvětluje Tomáš Lipták, marketingový ředitel Rodinného pivovaru Bernard.

V novém spotu, který se vysílá od 21. června na televizních obrazovkách, si zahráli i zaměstnanci pivovaru. A stejně jako v případě předchozích Kofola spotů šlo o skutečné životní partnery.

„S partnerkou jsme se v pivovaru seznámili, žijeme spolu, nedávno se nám narodila holčička. Když se nás zeptali, jestli bychom chtěli být ve spotu Láskyplného pátečku, rádi jsme souhlasili. Než jsme záběry natočili, kočárek opatrovala babička. Také pracuje v pivovaru,“ s úsměvem rekapituluje natáčení spotu exportní specialita Rodinného pivovaru Bernard Jaroslav Záviška.

Kreativní myšlenka nového spotu vznikala přímo v marketingových týmech firem, produkce spotu se ujala agentura Silencio FX. Záběry se natáčely v Pivnici Na Štokách, která je součástí Návštěvnického centra Bernard v Humpolci a kam přijíždějí fanoušci pivovaru na prohlídky, za dobrým pitím a jídlem, ale také třeba za kulturou a na firemní akce.

„Jde již o třetí spot v řadě, který v rámci letošní kampaně Láskyplný páteček vznikl. Naším cílem bylo v sérii videí postihnout běžné situační momenty a příležitosti, které páry běžně zažívají. Zároveň nám tento koncept umožnil propojit tak zajímavé domácí firmy, jako je například Kofola a Bernard. V posledním plánovaném spotu naší kampaně, který se bude vysílat v průběhu prázdnin, se vypravíme do slovenských Tater,“ poodhaluje plány s Láskyplným pátečkem a uzavírá Lenka Tenglerová, senior brand manažerka Kofoly.

Všechny spoty k Láskyplnému pátečku najdete na Youtube profilu Kofoly ČeskoSlovensko.