Značky

Minerální voda Kláštorná Kalcia dává lahvím druhý život

15.10. 2020

Společnost Kofola snižuje uhlíkovou stopu svého podnikání s cílem dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. Patří mezi klíčové výrobce nápojů ve střední Evropě a adriatickém regionu, proto mimořádnou pozornost věnuje uhlíkové stopě nápojových obalů. Při znovuoživení slovenské minerální vody Kláštorná Kalcia vsadila na lahve z recyklovaného plastu (rPET), které jsou šetrné k životnímu prostředí a přispívají k rozvoji cirkulární ekonomiky.

Minerální voda Kláštorná Kalcia dává lahvím druhý život

„Kláštorná Kalcia je výjimečná obsahem vápníku a hořčíku v poměru 4 : 1. Když jsme ji uváděli na trh, chtěli jsme, aby zaujala nejen svou chutí, designem lahve, ale i typem použitého materiálu na výrobu obalu. V souladu s naší dlouhodobou snahou o ohleduplný přístup k životnímu prostředí jsme zvolili lahev z recyklovaného plastu, tedy rPET,“ vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel společnosti Kofola ČeskoSlovensko.