Značky

Velká láska rohy přenáší!

19.03. 2020

Nový láskyplný spot spojil zas po letech Kofolu a režiséra Jakuba Koháka.

Velká láska rohy přenáší!

Kofola ve spolupráci s agenturou WMC GREY přichází s novou kampaní, která je jak jinak než o lásce.  

 „Lásku si dlouhodobě hýčkáme. Je neoddělitelnou součástí DNA naší tradiční československé značky. A do srdcí spotřebitelů se zapsala nejen zažitým sloganem „Když ji miluješ, není co řešit“, ale i silnými příběhy,“ vysvětluje Pavol Chalupka, ředitel marketingu Kofola ČeskoSlovensko.
Ten jarní se odehrává v malebné hájovně uprostřed lesů a jejím hrdinou je poněkud neobvyklý jelen.
„Tímto spotem se vracíme ke kořenům kofolích reklam. Věříme, že náš vypointovaný příběh lásky chytne diváky za srdce, ale přiměje je se nad překvapivou zápletkou pousmát,“ dodává David Suda, kreativní ředitel WMC GREY.
Režie spotu, který vznikl v produkci Stink, se ujal Jakub Kohák. Ke spolupráci s Kofolou se tak vrací po téměř deseti letech a dodává jí svůj nezaměnitelný rukopis.
„Jarní kampaní, která se objeví v outdooru, onlinu i v trhu, startujeme celoroční jednotnou komunikaci s tématem Velké lásky. V rámci ní představíme i jednotlivé produkty z kompletně redesignového portfolia,“ uzavírá Pavol Chalupka.

VIZITKA KAMPANĚ:
Kofola: Láska rohy přenáší
Klient: Kofola ČeskoSlovensko
Značka: Kofola
Agentura: WMC GREY
Kreativní ředitel: David Suda
Art Director: Roman Hynek
Copywriter: Ondřej Zvolský
Account: Martina Vacíková, Irena Stodůlková, Jan Štička
Režie: Jakub Kohák
Produkce: Stink Films

3 otázky pro Jakuba Koháka
Co se vám vybaví, když se řekne Kofola?
V prvé řadě výborný nealko nápoj. Vzápětí pak můj nejoblíbenější pracovní brand. S Kofolou pracuji odnepaměti a spolu s Kofoláky jsme vytvořili spoty, které pohly reklamním světem v ČR i mimo ni.

Která z kampaní, kterou jste dělal pro Kofolu, ve vás zanechala největší stopu? A proč?
To je asi tak, jako byste měli říci, které z dětí máte nejraději… To se nedá říct! Ale rád vzpomínán na tu mou úplně první kofoláckou reklamu, kterou jsme točili u rybníka. Nebo pak 50. výročí Kofoly, tedy černobílý spot, který se později zpracoval i na delší verzi.

Je spolupráce s Kofolou v něčem jiná od jiných Vašich tvůrčích počinů?
Je to jiné v tom, že při spolupráci s Kofolou jde vždycky o filmový příběh. To je mi blízké. Nejde o klasický reklamní svět, rychle stříhané shoty na efekt... S Kofolou to nikdy není na efekt a to mám rád.