Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.

Na trh přichází zdravější alternativa nápojů v plechovce, určená pro  děti a mladé teenagery

Na trh přichází zdravější alternativa nápojů v plechovce, určená pro děti a mladé teenagery

Že energetické nápoje dětem do ruky nepatří, to snad už každý ví. Společnost Kofola, která pečuje o tradiční nápojové značky a každoročně přichází s produktovými inovacemi, se letos rozhodla nabídnout dětem nový drink v plechovce. Jupík SPARKY je postavený na vodě, ovocné šťávě a nízkém obsahu cukru a je určený pro čerstvé teenagery. Bude dostupný v designově atraktivní plechovce ve třech variantách – CHILL, FUN a HYPE.

Kofola potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,25 miliardy korun.

Kofola potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,25 miliardy korun.

Skupina Kofola ve své výroční zprávě potvrdila v únoru zveřejněné, předběžné výsledky. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává v rozmezí 1,55 – 1,80 miliardy korun, růst tržeb odhaduje vedení firmy o 25 %.

Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety

Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety

Kofola, jedna z tradičních československých značek s více než šedesátiletou historií, dostává po letech nový impulz. Změnou projde logo i celé portfolio značky včetně etiket, lahví, plechovek či sklenic. Navzdory zdánlivé jednoduchosti stála za proměnou dlouhá cesta, která zahrnovala sedm let hledání, desítky návrhů od renomovaných grafických a kreativních studií a několik spotřebitelských testů, ze kterých vzešel vítězný návrh.

Kofola dokončila nákup většinového podílu v pivovarech Zubr, Holba a Litovel

Kofola dokončila nákup většinového podílu v pivovarech Zubr, Holba a Litovel

Společnost Pivovary CZ Group zůstane samostatně řízeným pilířem rodinné nápojářské skupiny.

Výsledky Kofoly mírně překonaly očekávání. Skokanem roku se stalo UGO

Výsledky Kofoly mírně překonaly očekávání. Skokanem roku se stalo UGO

Skupina Kofola zveřejnila předběžné výsledky roku 2023 a potvrdila dosažení horní hranice avizovaného cíle EBITDA, resp. 1,25 mld. korun. Tržby Kofole vyrostly o 10 % oproti loňskému roku a dosáhly 8,69 mld. korun.

Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a  snacky

Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a snacky

Kofola ČeskoSlovensko a.s. koupila 49% podíl ve společnosti MIXA VENDING s.r.o., která se zaměřuje na provozování nápojových a jídelních automatů. Dochází tak k zajímavému spojení dvou českých rodinných firem, které na trhu působí přes 30 let.

Kofola se stala majitelem Pragerových sadů Libina, zachránila je před vyklučením

Kofola se stala majitelem Pragerových sadů Libina, zachránila je před vyklučením

V říjnu loňského roku oznámila společnost Kofola ČeskoSlovensko svůj záměr stát se majitelem jabloňových sadů na úpatí Nízkého Jeseníku. Transakce nabyla v těchto dnech platnost a sady v Libině se staly další součástí rodinné nápojářské firmy.

Skupina Kofola se podle výsledků třetího čtvrtletí dokázala vyrovnat s poklesem prodaných objemů

Skupina Kofola se podle výsledků třetího čtvrtletí dokázala vyrovnat s poklesem prodaných objemů

Tuzemská nápojářská společnost zveřejnila dosavadní hospodářské výsledky za 9 měsíců tohoto roku. Úspěšně se jí podařilo najít ekonomický balanc mezi poklesem spotřeby, rostoucími náklady a nutnou ziskovostí. K tržbám z klíčové letní sezóny napomohlo dobré počasí, a hlavně pak obliba čepované Kofoly s originální bylinkovou recepturou. Pokračuje i velmi pozitivní trend rozvoje divize UGO, která se zaměřuje na prodej čerstvých šťáv a zdravých pokrmů.

Kofola usiluje o další tradiční značky. Oznámenou akvizicí chce vstoupit do pivního segmentu s regionální působností

Kofola usiluje o další tradiční značky. Oznámenou akvizicí chce vstoupit do pivního segmentu s regionální působností

Kofola ČeskoSlovensko kupuje většinový podíl ve společnosti Pivovary CZ Group, která rozvíjí tradiční značky piv Holba, Zubr a Litovel. Nápojářská rodina tak může na regionální úrovni vstoupit do další kategorie, ve které může využít své podnikatelské, distribuční a marketingové know-how. Dokončení transakce, která podléhá schválení antimonopolních úřadů, se očekává zkraje příštího roku.

Česká spořitelna zpřístupnila moderní aplikaci na výplatu dividend další firmě. Po ČEZ přichází na řadu i Kofola ČeskoSlovensko

Česká spořitelna zpřístupnila moderní aplikaci na výplatu dividend další firmě. Po ČEZ přichází na řadu i Kofola ČeskoSlovensko

Kvůli Kofole již nebude potřeba chodit do banky. Akcionáři této společnosti získávají přístup k výplatě dividend online. Umožní jim to nová služba České spořitelny Online výplata dividend. Prostřednictvím speciální webové aplikace s ověřením totožnosti přes Bank iD získají akcionáři společnosti Kofola ČeskoSlovensko možnost rychle a komfortně inkasovat svoje dividendy. Až dosud byla online výplata dividend dostupná pouze pro akcionáře energetické společnosti ČEZ.

Načíst další