Aktuality
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí
Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu
Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství
Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí
Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
Na trh přichází zdravější alternativa nápojů v plechovce, určená pro děti a mladé teenagery
Že energetické nápoje dětem do ruky nepatří, to snad už každý ví. Společnost Kofola, která pečuje o tradiční nápojové značky a každoročně přichází s produktovými inovacemi, se letos rozhodla nabídnout dětem nový drink v plechovce. Jupík SPARKY je postavený na vodě, ovocné šťávě a nízkém obsahu cukru a je určený pro čerstvé teenagery. Bude dostupný v designově atraktivní plechovce ve třech variantách – CHILL, FUN a HYPE.
Kofola potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,25 miliardy korun.
Skupina Kofola ve své výroční zprávě potvrdila v únoru zveřejněné, předběžné výsledky. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává v rozmezí 1,55 – 1,80 miliardy korun, růst tržeb odhaduje vedení firmy o 25 %.
Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety
Kofola, jedna z tradičních československých značek s více než šedesátiletou historií, dostává po letech nový impulz. Změnou projde logo i celé portfolio značky včetně etiket, lahví, plechovek či sklenic. Navzdory zdánlivé jednoduchosti stála za proměnou dlouhá cesta, která zahrnovala sedm let hledání, desítky návrhů od renomovaných grafických a kreativních studií a několik spotřebitelských testů, ze kterých vzešel vítězný návrh.
Kofola dokončila nákup většinového podílu v pivovarech Zubr, Holba a Litovel
Společnost Pivovary CZ Group zůstane samostatně řízeným pilířem rodinné nápojářské skupiny.
Výsledky Kofoly mírně překonaly očekávání. Skokanem roku se stalo UGO
Skupina Kofola zveřejnila předběžné výsledky roku 2023 a potvrdila dosažení horní hranice avizovaného cíle EBITDA, resp. 1,25 mld. korun. Tržby Kofole vyrostly o 10 % oproti loňskému roku a dosáhly 8,69 mld. korun.
Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a snacky
Kofola ČeskoSlovensko a.s. koupila 49% podíl ve společnosti MIXA VENDING s.r.o., která se zaměřuje na provozování nápojových a jídelních automatů. Dochází tak k zajímavému spojení dvou českých rodinných firem, které na trhu působí přes 30 let.
Kofola se stala majitelem Pragerových sadů Libina, zachránila je před vyklučením
V říjnu loňského roku oznámila společnost Kofola ČeskoSlovensko svůj záměr stát se majitelem jabloňových sadů na úpatí Nízkého Jeseníku. Transakce nabyla v těchto dnech platnost a sady v Libině se staly další součástí rodinné nápojářské firmy.
Skupina Kofola se podle výsledků třetího čtvrtletí dokázala vyrovnat s poklesem prodaných objemů
Tuzemská nápojářská společnost zveřejnila dosavadní hospodářské výsledky za 9 měsíců tohoto roku. Úspěšně se jí podařilo najít ekonomický balanc mezi poklesem spotřeby, rostoucími náklady a nutnou ziskovostí. K tržbám z klíčové letní sezóny napomohlo dobré počasí, a hlavně pak obliba čepované Kofoly s originální bylinkovou recepturou. Pokračuje i velmi pozitivní trend rozvoje divize UGO, která se zaměřuje na prodej čerstvých šťáv a zdravých pokrmů.