Kofolu nově koupíte už i v půllitrových plechovkách

Kofolu nově koupíte už i v půllitrových plechovkách

Kofola přichází s novým formátem tradičního československého kolového nápoje. Od května jsou na pultech k dostání půllitrové plechovky Kofola Original, Citrus a Bez cukru.

Skupině Kofola se podařilo v prvním čtvrtletí udržet obrat  i ukazatel EBITDA, na zbytek roku je dobře připravena.

Skupině Kofola se podařilo v prvním čtvrtletí udržet obrat i ukazatel EBITDA, na zbytek roku je dobře připravena.

Skupina Kofola během prvních tří měsíců tohoto roku navzdory aktuální situaci udržela oba základní ukazatele na loňských číslech – utržila meziročně jen o 0,1 % méně, ukazatel EBITDA je ale vyšší o 0,6 %. Skupina tohoto výborného výsledku dosáhla i přesto, že ve všech zemích, kde působí, čelila opatřením proti šíření nákazy COVID-19, která citelně zasáhla celý nápojový průmysl. Management avizuje, že Skupina je dobře připravena na další měsíce, i pokud by se ekonomika probouzela jen velmi pomalu.

Kofola ČeskoSlovensko koupí Karlovarské Korunní a Ondrášovky zásadně posílila v klíčové kategorii balených vod na českém trhu.

Kofola ČeskoSlovensko koupí Karlovarské Korunní a Ondrášovky zásadně posílila v klíčové kategorii balených vod na českém trhu.

Kofola ČeskoSlovensko se 15. dubna 2020 stává majitelem 100 % podílu ve společnostech Karlovarská Korunní a Ondrášovka poté, co transakci schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže a byly splněny všechny podmínky pro převzetí. Kofola ČeskoSlovensko koupí Korunní a Ondrášovky rozšiřuje své portfolio o české tradiční značky minerálních vod a zásadně posiluje svou pozici v kategorii balených vod na českém trhu. Touto akvizicí Kofola přebírá distribuční síť, závazky a pohledávky i všechny zaměstnance. Obě strany již dříve uvedly, že cenu transakce nebudou zveřejňovat.

Když pomáháš #zlasky, není co řešit

Když pomáháš #zlasky, není co řešit

Kofola distribuuje zdarma pitný režim 1. linii, podporuje výrobu ochranných pomůcek i nedostatkových dezinfekcí a originálním způsobem reaguje na současné dění i ve své komunikaci. Hrdiny televizního spotu oblékla ze dne na den do povinných roušek.

Milujeme jí, i když jí je šedesát

Milujeme jí, i když jí je šedesát

Od chvíle, kdy sjela první Kofola z výrobní linky, uplyne 27. března 60 let. Tradiční československá značka si svou nezaměnitelnou chutí získala již několik generací konzumentů a originální komunikací na vlně lásky odolala tlaku západních značek. A i v dnešní nelehké době šíří pozitivní emoce a dobro. Proč? Jen tak #zlasky.

Skupině Kofola se v minulém roce dařilo, navýšila tržby i oba klíčové hospodářské ukazatele.

Skupina Kofola v minulém roce navýšila tržby o 4,1 % na 6 410 mil. Kč, hodnota klíčového ukazatele EBIT poskočila o 2,9 %, ukazatel EBITDA pak o 5,9 %. Velmi dobrému hospodářskému výsledku napomohl poslední kvartál, vyšší prodeje v segmentu HoReCa, a ze značek zejména Royal Crown Coly, sirupy Jupí a energetické nápoje Semtex. V Adriatickém regionu po úpravě distribučního modelu pak v tržbách zabodovalo Chorvatsko. V tomto roce bude pro Skupinu klíčové efektivní čelení situaci kolem šíření koronavirusové pandemie

Držíme se dlouhodobé strategie nakupovat kvalitu za co nejlepších podmínek

Držíme se dlouhodobé strategie nakupovat kvalitu za co nejlepších podmínek

Před sebou máme opět rok plný výzev. Čeká nás několik produktových změn, novinek v portfoliu, ale i začleňování či distribuce produktů z našich posledních akvizic.

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Se značkou Leros právě stavíme od základů celý dům, říká Karel Hrbek, marketingový ředitel divize Voňavé společnosti Kofola ČS.

Kofola vstupuje do segmentu řemeslných ciderů a limonád, kupuje českého výrobce F. H. Prager

Kofola vstupuje do segmentu řemeslných ciderů a limonád, kupuje českého výrobce F. H. Prager

Čerstvé produkty pod značkou UGO, bylinky LEROS nebo prémiová káva Café Reserva. Kofola si postupně kupuje vstupenky do oblastí, kde by ji mnozí nečekali. Další z cest, kterou se vydává, je trh s řemeslnými cidery a limonádami. Kofola ČeskoSlovensko totiž právě dnes oznámila koupi 100% podílu v českém výrobci ciderů F. H. Prager.

Skupina Kofola kupuje 100% podíl  v Karlovarské Korunní a Ondrášovce

Skupina Kofola kupuje 100% podíl v Karlovarské Korunní a Ondrášovce

Skupina Kofola dnes podepsala rámcovou smlouvu o koupi 100% podílu ve společnostech Karlovarská Korunní a Ondrášovka. Transakce podléhá schválení Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže. Dokončení transakce je očekáváno v první polovině příštího roku. Obě strany se dohodly, že cenu transakce nebudou zveřejňovat.

Skupina Kofola meziročně zvýšila prodeje,  přestože se neopakovalo loňské mimořádně teplé léto

Skupina Kofola meziročně zvýšila prodeje, přestože se neopakovalo loňské mimořádně teplé léto

I přes nepřízeň počasí se Skupině Kofola opakovaně daří navyšovat tržby, meziročně zaznamenala růst o 3,6 %. Tržby za prvních devět měsíců tohoto roku navýšila o 169,1 mil. Kč na 4 893,3 mil. Kč. V třetím kvartálu narostl ukazatel EBITDA o 9,3 %, přičemž meziročně zůstal na podobné úrovni, když narostl o 0,5 %.

Business Intelligence aneb svěřte práci robotům

Pojem Business Intelligence zní náramně složitě, ale ve skutečnosti se dá vysvětlit poměrně snadno. Jsou to nástroje, které přetváří složité soubory dat na přehledné informace. Takové, které pak můžeme použít jako podklady pro obchodní rozhodnutí, nastavení obchodních strategií, ale i pro zjednodušení každodenní práce. Business Intelligence, zkráceně BI, má v Kofole na starosti nové specializované oddělení jako součást ICT, které od 1. července vede Radek Hájek.

Načíst další