
Přes pokles trhu se Kofole daří držet se na plánu
K dobrému výsledku v prvním čtvrtletí přispěly nejen stabilizované ceny energií, vnitřní nákladová disciplína, ale i zvyšující se obliba čerstvých šťáv a zdravých pokrmů UGO a bylinných čajů LEROS.
K dobrému výsledku v prvním čtvrtletí přispěly nejen stabilizované ceny energií, vnitřní nákladová disciplína, ale i zvyšující se obliba čerstvých šťáv a zdravých pokrmů UGO a bylinných čajů LEROS.
Vítězství v posledním ročníku ankety Strom roku přineslo loňské vítězce Hrušni hniličce z Příbramska hned dvě ocenění. K Hrušni jsme se vydali společně s arboristy, kteří ji poskytli odbornou ozdravnou péči. Vzdát hold se jí rozhodl i generální partner Ondrášovka speciální edicí minerální vody – Ondrášovkou hruškovou.
U Bocanovic na frýdecko-místecku se v pátek poprvé sešla parta dobrovolníků, která se rozhodla postavit lávku přes potok a vybudovat chodník na podmáčené stezce. Odstartoval tak celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky zaměřený na obnovu turistických tras, opravu studánek, útulen a čištění lesa. Iniciátory celého projektu jsou tři zapálení nadšenci do ochrany přírody - Klub českých turistů (KČT), RegioJet a Kofola. V letošním roce se podobných akcí v různých koutech České republiky uskuteční zhruba deset, v příštím roce jich bude přibývat. Zapojit se mohou všichni, kdo mají společnou lásku - hory a přírodu a chtějí jí dát kus sebe a svého volného času, a zároveň poznat stejně naladěné nadšence.
Tradiční československá značka a s ní stejnojmenná firma letos přichází s inspirativním krokem. Originální cestou upozorňuje na potřebu lásky ve společnosti, se změnou začíná u sebe a k zapojení vyzývá i ostatní. Všem zaměstnancům daruje Láskyplný páteček neboli den volna na lásku. Pokračuje tak v marketingu, jehož cílem je nedrancovat, ale pozitivně měnit své okolí.
Jde o další vykročení tuzemských výrobců nealko nápojů směrem k cirkulární ekonomice a efektivnímu nakládání s obaly
Skupina Mattoni 1873 a společnost Kofola ČeskoSlovensko považují záměr vlády zvýšit sazbu daně z přidané hodnoty na nealkoholické nápoje z 15 % na 21 % za zcela absurdní, nepochopitelný a diskriminační. Ve svém důsledku jde o útok na lidi, kteří si nealkoholické nápoje oblíbili a chtějí si odpovědně dopřát zdravý a osvěžující pitný režim.
Udržať vodu v Rajeckej doline pomôžu aj pripravované mokrade. Aj keď sú Rajecká dolina a jej kopce považované za horskú oblasť, ročný úhrn zrážok je tu pomerne nízky. Trpí tiež veľkým medziročným kolísaním zrážok (za posledných osem rokov od 542 do 956 mm ročne), čo môže v suchých rokoch zapríčiňovať problém so zaistením dostatočného množstva vody na bezproblémový život divokých rastlín, aj zálievku pestovaných plodín, či bylín. O to dôležitejšia je správna kombinácia vodozádržných opatrení, ktoré pomôžu zachytiť každú kvapku vody.
Češi i Slováci tráví se svými partnery jen dvě a půl hodiny denně*, z toho většinu času zaberou rutinní činnosti či starost o domácnost. Kofola si uvědomuje, že je třeba o lásku pečovat. Proto se rozhodla darovat svým zaměstnancům Láskyplný páteček a inspirovat ostatní, aby věnovali svým blízkým to nejcennější – svůj čas.
První máj je lásky čas. Věděl to Karel Hynek Mácha a ví to i tradiční česká značka LEROS. Nabízí proto novinku, která může vhodně doplnit polibek pod kvetoucí třešní či romantickou večeři při svíčkách. Speciální směsi čajů pod názvem Ženská a Mužská touha totiž přispějí k hlubšímu sexuálnímu prožitku. V originálním balení s názvem Večerní pokušení je i návod na sedm tantrických kroků pro ještě vášnivější noci. Čaje jsou samozřejmě vhodné nejenom pro první máj. Noci plné vzrušení s nimi lze prožít kdykoliv.
Značka Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola, se po dvou letech vrací na televizní obrazovky s novou kampaní. V letošní netradiční minisérii spotů představuje hlavní hrdiny produktové řady a propojuje prvky uklidňujícího světa meditace s čistou rajeckou přírodou.
Skupina Kofola ve své výroční zprávě potvrdila v únoru zveřejněné, velmi dobré předběžné výsledky. Rok 2022 byl, již potřetí v řadě, náročným rokem. Růst cen energií a klíčových materiálů představoval další výzvu, se kterou se domácí nápojářská firma vypořádala dokonce lépe, než čekal trh.
Jaro je časem nových začátků a k těm potřebujete energii. Jenže kde ji po dlouhé zimě vzít? Odpověď nabízí v novém produktu značka F.H. Prager. Že to s fermentovanými drinky umí, už třináct let dokazuje svými řemeslnými cidery. Teď uvádí na trh funkční nápoj Prager’s Kombucha ve dvou variantách. V obou najdete prospěšné probiotické kultury spojené s fermentací a antioxidanty přirozeně obsažené v čajovníku. Poznávacím znamením je etiketa ve stylu japonských dřevorytů, ale hlavně do detailu vyladěná chuť.