Skupině Kofola ve druhém čtvrtletí roku výrazně rostly tržby i náklady. Management proto zpřesnil roční cíl provozního zisku EBITDA.

Skupině Kofola ve druhém čtvrtletí roku výrazně rostly tržby i náklady. Management proto zpřesnil roční cíl provozního zisku EBITDA.

Pozitivní trend vývoje tržeb Skupiny Kofola z prvního čtvrtletí roku pokračoval také ve čtvrtletí druhém. Tržby v tomto období meziročně vzrostly nad očekávání o 23 % a za prvních šest měsíců již dosáhly výše 3,717 miliardy korun. Je to o 763 milionů korun více než za prvních šest měsíců loňského roku a historický rekord. Dařilo se růst všem částem Skupiny: Kofole v Česku a na Slovensku, firmám v segmentu Voňavé&Čerstvé i regionu Adriatic. Vysoký nárůst tržeb byl však doprovázen výrazně rostoucími náklady v čele s energiemi, materiálovými vstupy a mzdovými náklady. Provozní zisk Skupiny tak ve druhém čtvrtletí meziročně klesl o 19 %. S ohledem na tento vývoj management Skupiny zpřesnil odhad ročního cíle EBITDA na 1,080 – 1,150 miliardy korun. Valné hromadě také navrhne mírné snížení dividendy na 11,30 Kč na akcii.

Extrémní sucho zasáhlo Rajeckou dolinu

Extrémní sucho zasáhlo Rajeckou dolinu

Spolu s odborníky mapujeme dění na řeče Rajčance.

Minerální voda Šaratica má novou lahev i etiketu a zahájila komunikační kampaň

Minerální voda Šaratica má novou lahev i etiketu a zahájila komunikační kampaň

Nové logo, tvar a barva lahví, i komunikace k novým cílovým skupinám. S tím přichází na začátku léta tradiční mineralizovaná voda Šaratica. V obchodech ji zákazníci nyní najdou v modrých lahvích s tónem zlaté barvy na etiketě. Tým Šaratice doprovází rebranding komunikační kampaní o cestovatelské zácpě, která během dovolené trápí řadu turistů, především však ženy v mladém nebo středním věku. Posouvá tak cílovou skupinu směrem k mladším ročníkům. Nový impulz značka dostala pod křídly společnosti Kofola ČeskoSlovensko, která ji před dvěma roky koupila.

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

Je jí 23 let a „zuby zahnutý nahoru“ jakoby předznamenaly její osud. Sandra Flemrová, holčička z legendární vánoční reklamy a dnes sestřička v zubní ambulanci, se téměř po 20 letech znovu objeví v kampani Kofoly. Ve spotu plném „negativ“ upozorňuje na pozitivní přínos nové obalové cesty – systému vratných skleněných lahví, které Kofola uvedla na trh pod názvem Cirkulka.

 F.H. Prager se vrací, nově i s nabídkou prvního nealkoholického cideru v ČR

F.H. Prager se vrací, nově i s nabídkou prvního nealkoholického cideru v ČR

Poté, co značka F.H. Prager přešla do inkubátoru nápojářské společnosti Kofola, dochází k celkovému rebrandingu, přenastavení prodejní a rozvojové strategie. Její tým dnes vedou dva mladí nadšenci Alexandros Samaras a Petr Musila. S nově vyladěnou recepturou, ale také novým designem od ilustrátorského studia Tomski&Polanski teď znovu míří na český trh. Ochutnat od nich můžete tři typy alkoholických ciderů a také úplně první český cider v nealko verzi, který již sbírá úspěchy na mezinárodní ciderové scéně.

První čtvrtletí roku bylo pro Skupinu Kofola ve znamení výrazného meziročního růstu tržeb

První čtvrtletí roku bylo pro Skupinu Kofola ve znamení výrazného meziročního růstu tržeb

Ukončení pandemických opatření a otevření trhu pomohlo Skupině Kofola k výraznému meziročnímu růstu tržeb za období prvního čtvrtletí ve výši 30 % až na úroveň 1,506 miliardy korun. Pozitivní je skutečnost, že se tento trend drží od počátku roku a je stabilní. Tržby dokonce dosahují a ve vybraných segmentech i překračují předcovidové prodeje roku 2019. Výrazný růst nákladů Skupina kompenzovala finanční disciplínou a částečným zdražením, které ji zajistilo pokračování v plnění letošních finančních plánů. Na základě dosavadního vývoje roku management Kofoly potvrdil svůj původní odhad letošního provozního zisku EBITDA v rozmezí 1,080 – 1,200 miliardy korun.

Trendová novinka od Semtexu: funkční voda Semtex Street Water pro všechny, kteří milují pohyb

Trendová novinka od Semtexu: funkční voda Semtex Street Water pro všechny, kteří milují pohyb

Značka Semtex představuje zbrusu novou řadu produktů, kterými potěší nejen vyznavače sportu a pohybu. Funkční vody Semtex Street Water obsahují vitamíny, podporují výkon a soustředění, usnadňují regeneraci svalů a posilují imunitu. Dostupné jsou již nyní ve vybraných obchodních řetězcích a na čerpacích stanicích, a to hned ve třech variantách – Immunity mandarinka, Recover mango a Focus grapefruit.

Prohlášení společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. k ukončení právních sporů se společností Mattoni 1873 a.s.

V řízení o vyslovení neplatnosti usnesení valné hromady společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. ze dne 25. 8. 2017, kterým tato valná hromada schválila nabytí akcií vydaných společností Kofola ČeskoSlovensko a.s. společností RADENSKA d.o.o., Nejvyšší soud České republiky vyhověl dne 30. 6. 2021 dovolání Mattoni 1873 a.s. a zrušil usnesení Vrchního soudu v Olomouci a věc vrátil tomuto soudu k dalšímu řízení. Z rozhodnutí Nejvyššího soudu České republiky vyplývá, že na předmětné rozhodnutí valné hromady je nutno hledět tak, jako by vůbec nebylo přijato. Z důvodu právní jistoty všech dotčených osob předmětným nicotným rozhodnutím a v rámci narovnání stran ohledně všech mezi nimi v dané době probíhajících sporů, byla věc vyřešena po vzájemné dohodě. K naplnění této dohody dne 24. 3. 2022 vzala společnost Mattoni 1873 a.s. své odvolání zpět a řízení bylo ukončeno.

Cirkulka začíná psát nový příběh

Cirkulka začíná psát nový příběh

Kofola uvádí nealko nápoje ve vratném skle do prvních obchodů.

Výroční zpráva Kofoly potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,128 miliardy korun.

Výroční zpráva Kofoly potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,128 miliardy korun.

Skupina Kofola ve své letošní výroční zprávě potvrdila v únoru zveřejněné velmi dobré předběžné výsledky. Také druhý rok výrazně ovlivněný pandemií Covid-19 Skupina zvládla a to s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,128 miliardy korun, což znamená meziroční nárůst o téměř 100 milionů korun a překročení hranice odhadu, který byl v rozmezí 1,080 – 1,120 miliardy korun. Takové hodnoty dosáhl provozní zisk poprvé v historii. I přes značná omezení na trhu, především v jeho první polovině, vzrostly tržby Skupiny meziročně o 7,5 % na výsledných 6,636 miliard korun.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Dva roky poté, co Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, přichází tato tradiční značka se změnami a ambicí pro další růst. Od března nabízí zákazníkům své vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Vše se točí kolem krásného prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Kofola tak dává nový impuls jedné z nejstarších minerálních vod v naší zemi. První písemné zmínky o pramenu pochází už z roku 1260. To se odrazilo i do sloganu nového televizního spotu „Již od 13. století pomáháme držet rodinu v běhu.“

MERCH, CO CHCEŠ. ORIGINÁLNÍ A LOKÁLNÍ.

MERCH, CO CHCEŠ. ORIGINÁLNÍ A LOKÁLNÍ.

S nápadem vytvořit vlastní e-shop, který by byl plný originálních a srdcem vyrobených věcí, si v Kofole pohrávali už nějaký ten pátek. První vlaštovkou byly vánoční ponožky s prasátky, která vystrkují růžky z desítek tisíc bot v Česku i na Slovensku, a další Kofoměkkouši. Nyní Kofola přichází s celou kolekcí lokálního merche, který je dostupný na Kofolashop.cz.

Načíst další