Budoucnost začíná v našich hlavách

Budoucnost začíná v našich hlavách

Když se potkáváte v práci na chodbě, máte pocit, že toho „nejvyššího z kolegů“ dobře znáte. Pak sem tam objevíte rozhovor v rubrice byznys, ve které odpovídá na ekonomické otázky, a potvrdíte si přesvědčení, že už vás na něm nic nepřekvapí. Omyl.

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Se značkou Leros právě stavíme od základů celý dům, říká Karel Hrbek, marketingový ředitel divize Voňavé společnosti Kofola ČS.

Projekt zvaný Kláštorná Kalcia

Projekt zvaný Kláštorná Kalcia

Devět měsíců... Stejně tak jako v životě novorozeněte, byla tato "prenatální" etapa zcela zásadní i pro Kláštornou Kalcia. Co vše se muselo odehrát předtím, než se výrobní linka zase rozjela na plné obrátky?