Léto s Kofolou zve do Kofokina nebo na výlety po stopách slavných milenců

Léto s Kofolou zve do Kofokina nebo na výlety po stopách slavných milenců

Léto už je na dosah a spolu s ním přichází čas výletů, zážitků a lásky. Kofola letos pozve lidi do svých Kofokin, podpoří vybrané festivaly a pro zamilované připravila speciální náramky s vytištěnou osobní přezdívkou. Navíc, pro všechny nadšené výletníky a obzvlášť pro sběratele dřevěných Turistických známek je tady letní hra, ve které se vydají po stopách slavných milenců. Speciální edice Turistických známek pracuje s motivem přezdívek a je součástí kampaně Láska má 1000 jmen.

Hledáte tipy na zamilovaný výlet? Vyražte po stopách slavných mileneckých dvojic

Hledáte tipy na zamilovaný výlet? Vyražte po stopách slavných mileneckých dvojic

Víte, ve kterém městě se potkal lázeňský Švihák Johann Wolfgang von Goethe se svou poslední múzou Ulrikou? A jakou přezdívkou ji tehdy mohl oslovovat? Jaká něžná slova volila pro Petra Voka z Rožmberka jeho milá? Pro všechny nadšené výletníky a obzvlášť pro sběratele dřevěných Turistických známek je tady letní hra, se kterou se vydají po stopách slavných milenců.

Nejnáročnější řemesla? Největšími dříči jsou kameníci, tesaři a skláři

Nejnáročnější řemesla? Největšími dříči jsou kameníci, tesaři a skláři

Žijeme sice v období moderních technologií, důležitá role řady řemesel však stále zůstává. Mají kořeny v době před několika staletími, dědí se často z generace na generaci a nutnost pořádně zapojit svaly z nich nezmizela ani po stovkách let. A které ze „sedmero tradičních řemesel“ je největší dřina? To zjišťovala Kláštorná Kalcia v již druhém ročníku své studie Dříč roku, kterou realizovala na základě doporučení Národního ústavu lidové kultury a ve spolupráci s experty Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy. Pomyslný titul Dříčů roku 2021 v ní získali kameníci, tesaři a skláři. Právě tito dříči stráví největší část své práce ve středně intenzivním pohybu a vykazují také nadprůměrný počet spálených kalorií i nachozených kroků.

Vyzkoušejte něco nového s lehkými novinkami od Kofoly. Vyrazte  na paddleboard, na koloběžku nebo luštit šifry

Vyzkoušejte něco nového s lehkými novinkami od Kofoly. Vyrazte na paddleboard, na koloběžku nebo luštit šifry

Teplé počasí láká k výletům za zábavou a objevováním, u nichž přijde vhod malé osvěžení. Pusťte se do neznáma a vyzkoušejte neotřelé aktivity a ochutnejte odlehčené novinky od Kofoly. Přinášíme 5 tipů na zábavné činnosti pod širým nebem.

Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní. Rozvine v ní magický příběh síly vápníku.

Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní. Rozvine v ní magický příběh síly vápníku.

Voda pevná jako skála, Kláštorná Kalcia, podle legendy kdysi dávno pomohla uherskému panovníkovi ubránit se Tatarům při boji o hrad Turiec. Díky vápníku se její síla zachovala i nadále. Pokračování mystického příběhu minerální vody Kláštorná Kalcia, která patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, odstartuje v neděli 2. května 2021 premiérou nového televizního spotu s názvem Magická síla vápníku.

Miláček a brouček nepatří jen do ložnice. Tři čtvrtiny Čechů se přezdívkou rády chlubí na veřejnosti

Miláček a brouček nepatří jen do ložnice. Tři čtvrtiny Čechů se přezdívkou rády chlubí na veřejnosti

Zlato, miláčku, prdelko, … Milé, vtipné či lehce peprné přezdívky si lidé dávají, aby si projevili lásku a náklonnost. Vlastní jazyk a zvyky zamilované spojují a posilují partnerství. Češi si v láskyplných přezdívkách libují, používají je celé tři čtvrtiny lidí. Zároveň si nechtějí lásku komplikovat: asi čtvrtina Čechů „recykluje“ přezdívky z předcházejících vztahů. Ukázal to průzkum Kofoly, který zpracovala společnost STEM/MARK

   Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen

Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen

Kofola přichází s novou kampaní, již tradičně prostoupenou láskou. Značka dlouhodobě fandí zamilovaným a v aktuální kampani Láska má 1000 jmen rozvíjí motiv přezdívek, kterými se mezi sebou partneři oslovují. Láskyplná pojmenování mohou být něžná, vtipná a občas i trochu peprná. Vždy ale vyjadřují jedinečné pouto, které spojuje dva milující se lidi a dotváří příběh jejich lásky.

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Společnost Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla připomenout a oživit automobilovou legendu. Slavný sicilský závod Targa Florio se kterým nás spojuje příběh nejslavnější české automobilové závodnice v něm. Připravila řadu prémiových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy ze sicilských citrusů s názvem Targa Florio.

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Společnost Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozšiřování svého produktového portfolia. Na trh aktuálně uvádí novou značku citrusových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy. Novinka s názvem Targa Florio obohatí segment prémiových limonád.

Kofola podpoří kampaň Suchej únor. Přináší 5 tipů, jak se připravit na měsíc bez alkoholu

Kofola podpoří kampaň Suchej únor. Přináší 5 tipů, jak se připravit na měsíc bez alkoholu

Letošní 9. ročník osvětové kampaně Suchej únor, která pomáhá změnit stereotypy v nadměrné konzumaci alkoholu, získal důležitého spojence – partnerem kampaně se letos stala značka Kofola, která prvním stovkám šťastlivců, kteří se zaváží k měsíci bez alkoholu na e-mailu [email protected], zajistí zábavu.

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Čeští zdravotníci jsou i nadále pod obrovským náporem a sami potřebují pomoci. Online supermarket Košík.cz se jim proto společně s výrobcem 100% ovocných a zeleninových šťáv a smoothies UGO rozhodl darovat potřebnou sílu a vitamíny. Za každou UGO lahvičku nakoupenou na Košíku tak dodají oba partneři druhou doktorům a sestrám v pražské Nemocnici Motol.

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila zavedenou rodinnou firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, se rozhodla své voňavé portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini, která je namíchaná italskými mistry, praží se pěkně postaru a staví na tradici a zkušenostech lidí podílejících se na výrobě kávy po generace. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu

Načíst další