Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

V roce 1974 se spojily nejlepší přírodní a lokální suroviny, aby mohla vzniknout populární Vinea. Letos na podzim přichází s osvěžující kampaní a televizním spotem. V něm Vinea upozorňuje na to, že za její skvělou chutí nestojí jen bohatství hroznového vína, ale i dosud opomíjený černý bez. Vinea je stvořená z hroznů, bezu a špetky fantazie.

UGO OČISTNÝ PŮST: Vezměte zdraví do svých rukou

UGO OČISTNÝ PŮST: Vezměte zdraví do svých rukou

UGO opět startuje racionální program pro regeneraci organismu a podporu samočistící schopnosti těla, UGO Očistný půst. Je ideálním pomocníkem pro všechny, kteří si před podzimní a zimní virovou sezónou chtějí osvojit nebo zlepšit dodržování správné životosprávy. Důraz na prevenci je klíčovým stavebním prvkem pro posílení imunity.

Rajec v nové kampani přináší lidem domů půvab rajecké přírody

Rajec v nové kampani přináší lidem domů půvab rajecké přírody

Agentura Zaraguza navázala na loňskou spolupráci se společností Kofola a připravila pro značku Rajec kampaň „Kouzla pramene“, která přibližuje půvab nedotčené přírody v Rajecké dolině. Kampaň přibližuje dlouhodobé úsilí Kofoly o ochranu regionu a snahu vypěstovat si vlastní bylinky pro celou řadu ochucených vod Rajec.

 Kofola připravila pro české turisty a na podporu gastronomie limitovanou edici Výročních turistických známek

Kofola připravila pro české turisty a na podporu gastronomie limitovanou edici Výročních turistických známek

Populární dřevěný suvenýr, který vznikl ve spolupráci se společností Turistické známky, bude k dostání ve vybraných gastro provozovnách na výletních trasách, a to za symbolických 10 Kč. Kofola tak chce podpořit nejen lokální turismus, ale i stále ochromenou gastronomii.

Není sirup jako sirup – čtete etikety? Nenechte se napálit!

Není sirup jako sirup – čtete etikety? Nenechte se napálit!

Je léto a je potřeba doplňovat pitný režim! Měli byste se proto zaměřit na pravidelný příjem tekutin.

Dopřejte si ledově bylinkové osvěžení

Dopřejte si ledově bylinkové osvěžení

LEROS, tradiční výrobce bylinných čajů a směsí z léčivých rostlin, přichází na trh s novinkou. Osvěžujícím bylinkovým ledovým čajem (cold brew). Vyzkoušejte ho během léta i vy!

Vracíme život do ulic a pomáháme oslabené gastronomii i turismu

Vracíme život do ulic a pomáháme oslabené gastronomii i turismu

Na 90 kino produkcí pod širým nebem, koncerty nebo zábavné rodinné dny. K tomu originální pohlednice, které mohou lidé posílat zdarma z atraktivních československých destinací, a limitovaná edice sběratelské turistické známky. Tím vším chce Kofola podpořit oslabenou gastronomii a lokální turismus.

Největšími dříči v práci jsou popeláři, skladníci a dřevorubci

Největšími dříči v práci jsou popeláři, skladníci a dřevorubci

Pomyslný titul dříčů by měli získat popeláři, skladníci a dřevorubci. Stráví totiž největší část své směny ve středně intenzivním pohybu. Ukázal to průzkum vedený MUDr. Tomášem Větrovským z FTVS UK, který proběhl pod hlavičkou značky Kláštorná Kalcia během dubna a května u deseti vybraných profesí.

Už to tady zase voní po bylinkách

Už to tady zase voní po bylinkách

Kofola se rozhodla ještě více pomoci ochromené gastronomii. Hravou formou dává vědět o otevřených provozovnách a návštěvníkům nabízí rozesílání originálních pohlednic.

Kofolu nově koupíte už i v půllitrových plechovkách

Kofolu nově koupíte už i v půllitrových plechovkách

Kofola přichází s novým formátem tradičního československého kolového nápoje. Od května jsou na pultech k dostání půllitrové plechovky Kofola Original, Citrus a Bez cukru.

Slovenská voda pevná jako skála se představuje českým spotřebitelům

Slovenská voda pevná jako skála se představuje českým spotřebitelům

Minerální voda Kláštorná Kalcia, která pochází z geologicky zajímavé lokality Turčianské kotliny a je součástí portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, letos zahájila prodej na českém trhu. Jejím benefitem je vyvážený poměr vápníku a hořčíku. Od května se představuje spotřebitelům v televizní kampani.

Láska kvete pod každým stromem

Láska kvete pod každým stromem

Kofola se rozhodla zaplavit Česko láskou. Poté, co v karanténní době vytvořila speciální instagramový filtr na posílání Pusemesek, přichází s dalším originálním nápadem. U příležitosti 1. máje vyzvala veřejnost k políbení svých nejbližších pod Láskostromy. Ty budou dnes a zítra k dohledání v Česku i na Slovensku prostřednictvím mapové aplikace Mapy.cz.

Načíst další