Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd

Trhu s ochutenými vodami dáva Rajec nový impulz s novinkou, ktorá má ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek a po novom aj čaju. Nesýtený Rajec Čaj Ľadová bylinka ponúkne osvieženie, ktoré je založené na prírodných výťažkoch, je bez konzervantov, a navyše s menším obsahom cukru ako majú bežné ľadové čaje.

Kofola splnila vytyčené roční cíle. K úspěchu v ekonomicky složitém roce přispěly i čerstvé a voňavé nápoje

Kofola splnila vytyčené roční cíle. K úspěchu v ekonomicky složitém roce přispěly i čerstvé a voňavé nápoje

I přes zvýšené náklady na energie a suroviny dosáhla Skupina Kofola provozního zisku EBITDA na úrovni 1,11 mld. korun. K tomu přispěly rostoucí prodeje v klíčových prodejních kanálech, rekordní letní sezóna, meziroční růst kategorie nápojů na cesty, ale i sílící obliba čerstvých šťáv a bylinných čajů. Kofola tak potvrdila svou roli významného domácího výrobce, který je schopen díky efektivnímu řízení dosahovat stabilních výsledků.

Kofola a slovenský rapper Separ společně představili nový energetický nápoj bez taurinu

Kofola a slovenský rapper Separ společně představili nový energetický nápoj bez taurinu

Energetický nápoj SEMTEX, který patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, připravuje rozšíření své produktové řady o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji se přímo podílí i slovenský rapper Separ a jeho zastupující agentura Evency. Separ novinku exkluzivně představil svým fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Nový energetický nápoj se objeví ve vybraných prodejnách obchodních řetězců v průběhu dubna.

Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edici s příchutí cukroví

Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edici s příchutí cukroví

Letos uplynulo 20 let od chvíle, kdy rodina Samarasových koupila recepturu na Kofolu. Tím se zahájila nová éra tradičního nápoje, který si dobyl srdce Čechů i Slováků. Od té doby přichází Kofola každoročně s inovativními kampaněmi. K Vánocům už neodmyslitelně patří její ikonické prasátko a věta „Já nemusím, já už ho vidím“. To nebude chybět ani letos a spolu s ním se na trhu objeví limitovaná edice dvou příchutí Kofoly: linecké cukroví a vanilkové rohlíčky.

Cider boduje, jako alternativu k pivu či vínu ho volí téměř 40 % Čechů. Láká je hlavně chuť fermentovaného jablka a nealkoholická varianta

Cider boduje, jako alternativu k pivu či vínu ho volí téměř 40 % Čechů. Láká je hlavně chuť fermentovaného jablka a nealkoholická varianta

Čechům v posledních letech stále více záleží na tom, co jedí a pijí, a především odkud pochází jednotlivé suroviny. Často dávají přednost lokálním řemeslným výrobkům před těmi průmyslově zpracovávanými, a to navzdory jejich vyšší ceně. To platí i u ciderů, což dokazuje také sběr dat uskutečněný prostřednictvím agentury Ipsos*. Chuť fermentovaného jablka boduje zejména u mladé generace.

Další limitovaná edice Vinea Kumšt moštu spojuje kromě slovenského a českého moštu také šťávu z moruše černé

Další limitovaná edice Vinea Kumšt moštu spojuje kromě slovenského a českého moštu také šťávu z moruše černé

Vinea pokračuje v podpoře lokálních vinařů a opět ukazuje, že kvalitní přírodní suroviny jsou pro značku „základ“. Její edice Kumšt moštu přináší další netradiční limitovanou příchuť. Tentokrát spojila hroznový mošt se šťávou z moruše černé, která obsahuje velké množství vitamínů a dalších prospěšných látek. Moruše také novince dodává osvěžující sladkokyselou chuť. V Česku je dostupná od listopadu v online obchodech Albert a Rohlik.cz v třetinkových plechovkách.

Kľúčové pre udržanie vody v krajine je vrátiť ju do pôdy

Kľúčové pre udržanie vody v krajine je vrátiť ju do pôdy

Tohtoročné hydrologické sucho na Slovensku ukázalo, ako intenzívne a komplexne je potrebné riešiť ochranu vodných zdrojov. Od samotných prameňov, cez poľnohospodársku pôdu, hospodárske lesy až po zastavané územia. Nezisková organizácia Kvapka Rajeckej doliny, ktorej založenie iniciovala spoločnosť Kofola, sa snaží prepájať odborníkov, úradníkov, štátne a neziskové organizácie, ale aj lokálnych podnikateľov a jednotlivcov. Spoločnými silami chce v Rajeckej doline realizovať sériu vodozádržných opatrení, ktoré prispejú k prirodzenému kolobehu vody v krajine, zmiernia suchá a pomôžu aj k ochladeniu krajiny.

Od koupě receptury na Kofolu letos uběhlo 20 let. Na nohy ji postavila rodina Samarasů

Od koupě receptury na Kofolu letos uběhlo 20 let. Na nohy ji postavila rodina Samarasů

Letos uplynulo 20 let od chvíle, kdy rodina Samarasových získala recepturu na Kofolu. Jejich tehdejší společnost Santa Nápoje tak v roce 2002 stála u znovuzrození jedné z nejoblíbenějších českých značek. Od té doby přichází Kofola každoročně s inovativními kampaněmi. K Vánocům už neodmyslitelně patří její ikonické prasátko a hláška „Já nemusím, já už ho vidím“. Té se dočkáme i letos a spolu s prasátkem se v trhu objeví limitovaná edice Kofoly s příchutí lineckého cukroví a vanilkových rohlíčků.

Iniciovali jsme systematické řešení krajiny v rodném Krnově

Iniciovali jsme systematické řešení krajiny v rodném Krnově

Zastupitelstvo města Krnov schválilo zahájení prací na monitoringu lesů, zemědělských ploch i zastavěných částí města, jejichž cílem je připravit krajinný plán adaptace celého území na klimatickou změnu. Navazuje tak na dlouhodobou snahu města i městského úřadu řešit co nejvíce systematicky zdraví půdy a vody v celé oblasti.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Dva roky poté, co Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, přichází tato tradiční značka se změnami a ambicí pro další růst. Od března nabízí zákazníkům své vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Vše se točí kolem krásného prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Kofola tak dává nový impuls jedné z nejstarších minerálních vod v naší zemi. První písemné zmínky o pramenu pochází už z roku 1260. To se odrazilo i do sloganu nového televizního spotu „Již od 13. století pomáháme držet rodinu v běhu.“

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu je nově v prodeji. Má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě. Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz.

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

„Nene, já nemusím, já už ho vidím,“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek už po devatenácté. Vánoční reklama Kofoly, kde táta s dcerkou potkají na procházce lesem „zlaté prasátko“, bude součástí její vánoční kampaně i letos. Spot představí i speciální dárek pro fanoušky značky a vánočních tradic, který Kofola upletla spolu se značkou Fusakle. Měkká a hřejivá kolekce ponožek, šál a čepic v krásném kofoláckém vánočním designu je dostupná na stránce www.kofola.cz a bude v nabídce až do vyprodání. Kofola jako již tradičně doplnila své portfolio o dvě vánoční limitované edice, tentokrát v příchutích Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí.

Načíst další