Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.

Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání

Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání

Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce Kofola originální cestou změnit.

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.

Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!

Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!

Víte, které naše značky slaví kulatiny? Tento rok je pro spoustu z nich významným milníkem. Pojďte se s námi vydat na výlet do historie plný výjimečných příběhů našich značek.

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Tradiční minerální voda Korunní s téměř 150 letou historií uvádí na trh novinku doplněnou o funkční látky, které zlepšují obranyschopnost organismu, mírní únavu nebo podporují soustředění a mentální výkon. Dostupná bude ve třech variantách.

 Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas

Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas

Je předvánoční shon skutečně nezbytný, nebo je mnohem lepší využít sváteční čas pro své nejbližší? I na to se Kofola letos zeptala české populace. A výsledek? Lidem vadí předvánoční stres, z více než 60 % jim brání v tom, aby si užili sváteční chvíle v pohodě. Spousta z nich se obejde bez hmotných dárků, a pokud o ně mají zájem, pak o takové, které představují originálně strávený čas se svými nejbližšími. I pro mladou generaci ale zůstávají Vánoce pevným bodem v životě a za nejlepší způsob, jak se svými blízkými během svátků trávit čas, stále považují sledování pohádek.

Na nápojovém trhu došlo k poklesu spotřeby. Kofole se přesto daří udržet si plán ročního výhledu EBITDA

Na nápojovém trhu došlo k poklesu spotřeby. Kofole se přesto daří udržet si plán ročního výhledu EBITDA

Kofola ČeskoSlovensko zveřejnila své hospodářské výsledky za 2. čtvrtletí. Zisková marže se začíná blížit k předpandemické úrovni. Přes pokles objemu prodaných litrů vykazuje za první půlrok EBITDU ve výši 581 mil. Kč. Novinky uvedené na všech trzích si získaly srdce spotřebitelů. Čerstvá divize UGO pokračuje v růstovém trendu, ve 2. čtvrtletí se dokonce přehoupla do černých čísel na úrovni celkového výsledku hospodaření.

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, rozšiřuje své portfolio o novou řadu toniků. Ty jsou opět vyrobeny z poctivých surovin ze Sicílie. Uvedení novinky na trh podpoří kampaň oslavující hrdiny legendárního automobilového závodu Targa Florio, v čele se známou československou závodnicí Eliškou Junkovou.

Hradní index Kláštorná Kalcia představuje nejnáročnější výšlapy na české hrady, nejvíc zabrat vám dá Ostrý na Šumavě

Hradní index Kláštorná Kalcia představuje nejnáročnější výšlapy na české hrady, nejvíc zabrat vám dá Ostrý na Šumavě

Když si během sezóny vyšlápnete na deset nejzajímavějších míst podle Hradního indexu Kláštorná Kalcia, nastoupáte víc než 3 400 výškových metrů a ujdete 41 kilometrů. Jde o podobné převýšení, jako kdybyste ze základního tábora zdolali Mt. Everest, a vzdálenost celého jednoho maratonu. Jedničkou mezi nejnáročnějšími hrady se stal Ostrý na Šumavě. Vystoupáte k němu téměř 700 výškových metrů, tedy 230 pater. Druhý nejnáročnější je výstup na Ralsko v Libereckém kraji, třetí potom na Rabštejn u Rýmařova v Olomouckém kraji.

10 klenotů přírody jde do soutěže. Stromem roku ale může být jen jeden

10 klenotů přírody jde do soutěže. Stromem roku ale může být jen jeden

Hlasování o nejzajímavější strom České republiky právě odstartovalo. Máme radost, že i v letošním ročníku je Ondrášovka generálním partnerem. Ve 22. ročníku ankety Strom roku se letos utká deset finalistů, pro které budou moci lidé hlasovat v termínu 24. července do 8. října. Výběr vítěze nově probíhá výhradně elektronicky, kdy lze z jedné e-mailové adresy hlasovat pro jeden strom. Své favority mohou lidé vybírat na www.stromroku.cz. Populární anketu pořádá Nadace Partnerství, generálním partnerem je minerální voda Ondrášovka.

Herec a zastupitel Vladimír Polák na Colours of Ostrava oddává zamilované páry v Kofokapli lásky

Herec a zastupitel Vladimír Polák na Colours of Ostrava oddává zamilované páry v Kofokapli lásky

Šest zamilovaných párů bude na letošní Colours of Ostrava vzpomínat celý život – Kofola jim totiž zorganizovala svatbu přímo v areálu festivalu. První páry si již své ano v Kofokapli lásky řekly, další je budou do konce festivalu následovat. Zamilované dvojice oddává Vladimír Polák, herec známý ze show Tři tygři a zároveň zastupitel městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz.

Načíst další