Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!

Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!

Víte, které naše značky slaví kulatiny? Tento rok je pro spoustu z nich významným milníkem. Pojďte se s námi vydat na výlet do historie plný výjimečných příběhů našich značek.

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Tradiční minerální voda Korunní s téměř 150 letou historií uvádí na trh novinku doplněnou o funkční látky, které zlepšují obranyschopnost organismu, mírní únavu nebo podporují soustředění a mentální výkon. Dostupná bude ve třech variantách.

 Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas

Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas

Je předvánoční shon skutečně nezbytný, nebo je mnohem lepší využít sváteční čas pro své nejbližší? I na to se Kofola letos zeptala české populace. A výsledek? Lidem vadí předvánoční stres, z více než 60 % jim brání v tom, aby si užili sváteční chvíle v pohodě. Spousta z nich se obejde bez hmotných dárků, a pokud o ně mají zájem, pak o takové, které představují originálně strávený čas se svými nejbližšími. I pro mladou generaci ale zůstávají Vánoce pevným bodem v životě a za nejlepší způsob, jak se svými blízkými během svátků trávit čas, stále považují sledování pohádek.

Na nápojovém trhu došlo k poklesu spotřeby. Kofole se přesto daří udržet si plán ročního výhledu EBITDA

Na nápojovém trhu došlo k poklesu spotřeby. Kofole se přesto daří udržet si plán ročního výhledu EBITDA

Kofola ČeskoSlovensko zveřejnila své hospodářské výsledky za 2. čtvrtletí. Zisková marže se začíná blížit k předpandemické úrovni. Přes pokles objemu prodaných litrů vykazuje za první půlrok EBITDU ve výši 581 mil. Kč. Novinky uvedené na všech trzích si získaly srdce spotřebitelů. Čerstvá divize UGO pokračuje v růstovém trendu, ve 2. čtvrtletí se dokonce přehoupla do černých čísel na úrovni celkového výsledku hospodaření.

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, rozšiřuje své portfolio o novou řadu toniků. Ty jsou opět vyrobeny z poctivých surovin ze Sicílie. Uvedení novinky na trh podpoří kampaň oslavující hrdiny legendárního automobilového závodu Targa Florio, v čele se známou československou závodnicí Eliškou Junkovou.

Hradní index Kláštorná Kalcia představuje nejnáročnější výšlapy na české hrady, nejvíc zabrat vám dá Ostrý na Šumavě

Hradní index Kláštorná Kalcia představuje nejnáročnější výšlapy na české hrady, nejvíc zabrat vám dá Ostrý na Šumavě

Když si během sezóny vyšlápnete na deset nejzajímavějších míst podle Hradního indexu Kláštorná Kalcia, nastoupáte víc než 3 400 výškových metrů a ujdete 41 kilometrů. Jde o podobné převýšení, jako kdybyste ze základního tábora zdolali Mt. Everest, a vzdálenost celého jednoho maratonu. Jedničkou mezi nejnáročnějšími hrady se stal Ostrý na Šumavě. Vystoupáte k němu téměř 700 výškových metrů, tedy 230 pater. Druhý nejnáročnější je výstup na Ralsko v Libereckém kraji, třetí potom na Rabštejn u Rýmařova v Olomouckém kraji.

10 klenotů přírody jde do soutěže. Stromem roku ale může být jen jeden

10 klenotů přírody jde do soutěže. Stromem roku ale může být jen jeden

Hlasování o nejzajímavější strom České republiky právě odstartovalo. Máme radost, že i v letošním ročníku je Ondrášovka generálním partnerem. Ve 22. ročníku ankety Strom roku se letos utká deset finalistů, pro které budou moci lidé hlasovat v termínu 24. července do 8. října. Výběr vítěze nově probíhá výhradně elektronicky, kdy lze z jedné e-mailové adresy hlasovat pro jeden strom. Své favority mohou lidé vybírat na www.stromroku.cz. Populární anketu pořádá Nadace Partnerství, generálním partnerem je minerální voda Ondrášovka.

Herec a zastupitel Vladimír Polák na Colours of Ostrava oddává zamilované páry v Kofokapli lásky

Herec a zastupitel Vladimír Polák na Colours of Ostrava oddává zamilované páry v Kofokapli lásky

Šest zamilovaných párů bude na letošní Colours of Ostrava vzpomínat celý život – Kofola jim totiž zorganizovala svatbu přímo v areálu festivalu. První páry si již své ano v Kofokapli lásky řekly, další je budou do konce festivalu následovat. Zamilované dvojice oddává Vladimír Polák, herec známý ze show Tři tygři a zároveň zastupitel městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz.

Odborníci zostavili rebríček najnáročnejších stavieb stredoveku. Pri ktorých slovenských hradoch sa majstri najviac zapotili?

Odborníci zostavili rebríček najnáročnejších stavieb stredoveku. Pri ktorých slovenských hradoch sa majstri najviac zapotili?

Pustý hrad vo Zvolene, hrad Nitra, Spišský hrad a hrad Zniev. Tieto štyri slovenské hrady sa umiestnili na prvých priečkach rebríčka Najnáročnejších stavieb stredoveku, ktorý zostavila Kláštorná Kalcia v spolupráci s odborníkom na architektonicko-historický výskum pamiatok Michalom Šimkovicom. Zdá sa vám výstup na ich hradné kopce vyčerpávajúci a riadne sa pri tom zapotíte? Potom si predstavte, ako fyzicky náročné bolo tieto hradné opevnenia vybudovať. Pred stovkami rokov a bez pomoci technológií.

Pramenitou vodu Rajec dostanete ve vlacích RegioJet v lahvích ze 100% rPET

Pramenitou vodu Rajec dostanete ve vlacích RegioJet v lahvích ze 100% rPET

Cestování vlakem je považováno za ekologicky nejpřijatelnější alternativu dopravy. RegioJet jako největší soukromý železniční dopravce ve střední Evropě je důležitou hybnou silou v převádění obrovského objemu dopravy na železnici. S pevným závazkem k ochraně životního prostředí aktivně hledá způsoby, jak minimalizovat negativní dopady dopravy. Jedním z dalších kroků je nahrazení klasických PET lahví u balené vody za recyklovaný PET (rPET). Zákazníci RegioJetu, kteří dostávají pramenitou vodu Rajec zdarma ke každé vlakové jízdence, si budou moci od 1. července tuto vodu vychutnat z lahví vyrobených ze 100% rPET.

Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku

Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku

Rodinný pivovar Bernard se přidává k originálnímu nápadu Kofoly podpořit lásku ve společnosti a rovněž poskytuje svým zaměstnancům jeden volný pátek na lásku. Na podporu myšlenky Láskyplného pátečku vznikl společný televizní spot obou tradičních českých firem, který se natáčel v pivovarské Pivnici Na Štokách a zahrálo si v něm několik zaměstnanců pivovaru.

V Česku odstartoval celorepublikový dobrovolnický projekt na opravu turistických cest - Stezky z lásky

V Česku odstartoval celorepublikový dobrovolnický projekt na opravu turistických cest - Stezky z lásky

U Bocanovic na frýdecko-místecku se v pátek poprvé sešla parta dobrovolníků, která se rozhodla postavit lávku přes potok a vybudovat chodník na podmáčené stezce. Odstartoval tak celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky zaměřený na obnovu turistických tras, opravu studánek, útulen a čištění lesa. Iniciátory celého projektu jsou tři zapálení nadšenci do ochrany přírody - Klub českých turistů (KČT), RegioJet a Kofola. V letošním roce se podobných akcí v různých koutech České republiky uskuteční zhruba deset, v příštím roce jich bude přibývat. Zapojit se mohou všichni, kdo mají společnou lásku - hory a přírodu a chtějí jí dát kus sebe a svého volného času, a zároveň poznat stejně naladěné nadšence.

Načíst další