Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Společnost Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla připomenout a oživit automobilovou legendu. Slavný sicilský závod Targa Florio se kterým nás spojuje příběh nejslavnější české automobilové závodnice v něm. Připravila řadu prémiových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy ze sicilských citrusů s názvem Targa Florio.

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Společnost Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozšiřování svého produktového portfolia. Na trh aktuálně uvádí novou značku citrusových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy. Novinka s názvem Targa Florio obohatí segment prémiových limonád.

Kofola podpoří kampaň Suchej únor. Přináší 5 tipů, jak se připravit na měsíc bez alkoholu

Kofola podpoří kampaň Suchej únor. Přináší 5 tipů, jak se připravit na měsíc bez alkoholu

Letošní 9. ročník osvětové kampaně Suchej únor, která pomáhá změnit stereotypy v nadměrné konzumaci alkoholu, získal důležitého spojence – partnerem kampaně se letos stala značka Kofola, která prvním stovkám šťastlivců, kteří se zaváží k měsíci bez alkoholu na e-mailu [email protected], zajistí zábavu.

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Čeští zdravotníci jsou i nadále pod obrovským náporem a sami potřebují pomoci. Online supermarket Košík.cz se jim proto společně s výrobcem 100% ovocných a zeleninových šťáv a smoothies UGO rozhodl darovat potřebnou sílu a vitamíny. Za každou UGO lahvičku nakoupenou na Košíku tak dodají oba partneři druhou doktorům a sestrám v pražské Nemocnici Motol.

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila zavedenou rodinnou firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, se rozhodla své voňavé portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini, která je namíchaná italskými mistry, praží se pěkně postaru a staví na tradici a zkušenostech lidí podílejících se na výrobě kávy po generace. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

V roce 1974 se spojily nejlepší přírodní a lokální suroviny, aby mohla vzniknout populární Vinea. Letos na podzim přichází s osvěžující kampaní a televizním spotem. V něm Vinea upozorňuje na to, že za její skvělou chutí nestojí jen bohatství hroznového vína, ale i dosud opomíjený černý bez. Vinea je stvořená z hroznů, bezu a špetky fantazie.

UGO OČISTNÝ PŮST: Vezměte zdraví do svých rukou

UGO OČISTNÝ PŮST: Vezměte zdraví do svých rukou

UGO opět startuje racionální program pro regeneraci organismu a podporu samočistící schopnosti těla, UGO Očistný půst. Je ideálním pomocníkem pro všechny, kteří si před podzimní a zimní virovou sezónou chtějí osvojit nebo zlepšit dodržování správné životosprávy. Důraz na prevenci je klíčovým stavebním prvkem pro posílení imunity.

Rajec v nové kampani přináší lidem domů půvab rajecké přírody

Rajec v nové kampani přináší lidem domů půvab rajecké přírody

Agentura Zaraguza navázala na loňskou spolupráci se společností Kofola a připravila pro značku Rajec kampaň „Kouzla pramene“, která přibližuje půvab nedotčené přírody v Rajecké dolině. Kampaň přibližuje dlouhodobé úsilí Kofoly o ochranu regionu a snahu vypěstovat si vlastní bylinky pro celou řadu ochucených vod Rajec.

 Kofola připravila pro české turisty a na podporu gastronomie limitovanou edici Výročních turistických známek

Kofola připravila pro české turisty a na podporu gastronomie limitovanou edici Výročních turistických známek

Populární dřevěný suvenýr, který vznikl ve spolupráci se společností Turistické známky, bude k dostání ve vybraných gastro provozovnách na výletních trasách, a to za symbolických 10 Kč. Kofola tak chce podpořit nejen lokální turismus, ale i stále ochromenou gastronomii.

Není sirup jako sirup – čtete etikety? Nenechte se napálit!

Není sirup jako sirup – čtete etikety? Nenechte se napálit!

Je léto a je potřeba doplňovat pitný režim! Měli byste se proto zaměřit na pravidelný příjem tekutin.

Dopřejte si ledově bylinkové osvěžení

Dopřejte si ledově bylinkové osvěžení

LEROS, tradiční výrobce bylinných čajů a směsí z léčivých rostlin, přichází na trh s novinkou. Osvěžujícím bylinkovým ledovým čajem (cold brew). Vyzkoušejte ho během léta i vy!

Vracíme život do ulic a pomáháme oslabené gastronomii i turismu

Vracíme život do ulic a pomáháme oslabené gastronomii i turismu

Na 90 kino produkcí pod širým nebem, koncerty nebo zábavné rodinné dny. K tomu originální pohlednice, které mohou lidé posílat zdarma z atraktivních československých destinací, a limitovaná edice sběratelské turistické známky. Tím vším chce Kofola podpořit oslabenou gastronomii a lokální turismus.

Načíst další